دوشنبه ۱۳۹۲/۰۷/۱۵

صالحي، مدير طرح و برنامه سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين:

سومين دوره کلاس‌هاي آموزش شهروندي در بوستان نرگس آغاز شد

سومين دوره کلاس‌هاي آموزشي و کارگاه‌هاي عملي در موضوع‌هاي مختلف فضاي سبز به صورت رايگان براي بانوان در بوستان نرگس شهر قزوين آغاز شد.

 

مدير طرح و برنامه سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: سومين دوره کلاس‌هاي آموزشي و کارگاه‌هاي عملي در موضوع‌هاي مختلف فضاي سبز به صورت رايگان براي بانوان در بوستان نرگس شهر قزوين آغاز شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين؛محمدصالح صالحي افزود: هم اکنون اين دوره‌ها در کلاس‌هايي مجهز و به صورت رايگان داير شده که در قالب آن، آموزش‌ها و کارگاه‌هاي عملي به صورت موردي برگزار مي‌شود.
 مدير طرح و برنامه سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: شرکت کنندگان در کلاس ها از نزديک با روش هاي عملي تکثير و پرورش گياهان آشنا مي‌شوند و در انتهاي هر دوره نيز گواهي شرکت در دوره به همراه جوايز و هداياي نفيس آموزشي به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.
وي هدف از برگزاري اين دوره ها را علاوه بر آموزش در زمينه کشاورزي، فضاي سبز و آموزش‌هاي عمومي، پرکردن هدفمند اوقات فراغت شهروندان و ارتقاء فرهنگ شهروندي در استفاده مناسب از فضاي سبز شهري عنوان کرد.
صالحي يادآور شد: تاکنون بالغ بر 870 نفر از شهروندان از آموزش هاي رايگان شهروندي برخوردار شده اند که در نظر سنجي انجام شده کيفيت برگزاري دوره ها از نظر آنان در حد عالي بوده است.
 لازم به ذکر است؛ دوره‌هاي آموزش شهروندي براي آقايان نيز در مرکز آموزش شهروندي واقع در بوستان انديشه در حال برگزاري است.
پايان پيام

تصاویر مرتبط