شنبه ۱۳۹۲/۰۷/۱۳

جهانگيري فرد، معاون عمراني منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

اتمام 60درصد از عمليات عمراني آسفالت پياده‌روهاي خاكي شهرك مينودر

عمليات عمراني آسفالت پياده‌روهاي خاكي شهرك مينودر واقع در منطقه سه شهرداري قزوين از اواسط تيرماه‌ 92 با اعتبار 200ميليون تومان آغاز شده است که هم‌اکنون از 60درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار مي‌باشد.

معاون منطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني آسفالت پياده‌روهاي خاكي شهرك مينودر از اواسط تيرماه‌ 92 با اعتبار 200ميليون تومان آغاز شده است که هم‌اکنون از 60درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار مي‌باشد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ جهانگيري فرد با بيان اينكه هم اكنون 10هزار مترمربع از پياده‌روهاي خاكي شهرك مينودر آسفالت شده است، افزود: تا يك سال آينده پياده‌رو خاكي در مينودر وجود ندارد كه آسفالت نشده باشد.

وي بيان كرد: با اجراي اين پروژه 20هزار مترمربع پياده رو خاكي در شهرك مينودر تا پايان فصل کاري آسفالت خواهد شد.

جهانگيري فرد بيان كرد: اجراي پروژه آسفالت پياده‌روهاي فرعي يكي از درخواست‌هاي اصلي شهروندان است و مسيرهاي مورد نظر بر اساس اولويت تردد زياد شهروندان انتخاب شده است.

معاون منطقه سه شهرداري قزوين با بيان اينكه اجراي پروژه آسفالت پياده‌روهاي فرعي در راستاي ساماندهي وضعيت خاكي پياده‌روها  اجرايي مي‌شود، اظهار كرد: اجراي اين طرح با کيفيت مناسب يکي از خواست‌هاي شهروندان است و براي جلب رضايت شهروندان مديريت شهري تلاش خود را خواهد کرد که به نحو احسن اين طرح را اجرايي کند.

وي بيان كرد: آسفالت پياده‌روهاي خاكي از سال 90 در اين منطقه آغاز شده است و تا سال آينده اين پروژه به طور كامل اجرايي خواهد شد.

اين مسوول بيان کرد: در سال 90 بيش از 15هزار مترمربع و در سال 91 نيز 20هزار متر مربع پياده‌روهاي خاکي در شهرک مينودر آسفالت شده است که امسال نيز 20هزار مترمربع آسفالت خواهد شد.

جهانگيري‌فرد افزود: از زماني كه شهرك مينودر توسط شهرداري از سازمان مسكن و شهرسازي تحويل گرفته شد اكثر پياده‌روها خاكي بودند و شهرداري قزوين براي آسايش شهروندان اين پروژه را در دستور كار قرار داد.

  پايان پيام

 

تصاویر مرتبط