سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۷/۰۹

نصرتي، شهردار قزوين:

سعي کرديم براي دريافت پيشنهادات و انتقادات هميشه يک شنونده خوب باشيم

براي توسعه شهر قزوين و ارائه خدمات بهتر به شهروندان سعي کرديم هميشه يک شنونده خوب براي دريافت پيشنهادات و انتقادات باشيم.

 

شهردار قزوين گفت: براي توسعه شهر قزوين و ارائه خدمات بهتر به شهروندان سعي کرديم هميشه يک شنونده خوب براي دريافت پيشنهادات و انتقادات باشيم تا بتوانيم در تصميم‌گيري‌ها کمترين اشتباه را داشته باشيم.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در گفتگو با هفته نامه فروردين امروز افزود: براي توسعه شهر قزوين و ارائه خدمات بهتر به شهروندان تلاش کرديم هميشه يک شنونده خوب براي دريافت پيشنهادات و انتقادات باشيم تا بتوانيم دور از فضاهاي سياسي فقط فکر اجرايي داشته باشيم.
وي بيان کرد: براي توسعه شهر قزوين از تمام ظرفيت‌هاي فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و غيره در شهرداري استفاده شده است و اين مهم عاملي شده است تا بتوانيم در شهر قزوين پروژه‌هاي شاخص اجرايي کنيم.
نصرتي گفت: استفاده نکردن از انتقادات و پيشنهاداتي که مي‌تواند در توسعه شهر موثر باشد يک آفت است که هميشه تلاش کرديم براي دريافت انتقادات و پيشنهادات يک شنونده خوب در شهرداري باشيم و اين يکي از اصول کاري بنده در شهرداري قزوين بوده است.
وي اظهار کرد: يکي از دلايلي که توانستيم در سرعت و کيفيت اجراي پروژه هاي شاخص در شهر قزوين موفق شويم استفاده از شرکت هاي باسابقه و توانمند در شهر قزوين بود به طوري که در گذشته حضور شرکت‌هاي توانمند و بزرگ در شهر قزوين يک آرزو بود.
اين مقام مسوول افزود: شرکت‌هاي که در چند سال اخير با شهرداري قزوين همکاري کردند شرکت‌هاي بودند که صاحب تخصص و تجربه بودند و نمونه کارهاي آنها در شهرهاي بزرگتر از قزوين و در پروژه‌هاي شاخص ملي بوده است.
وي گفت: براي حضور شرکت هاي معتبر در شهر قزوين که حتي برخي از آنها سابقه بيش از 50سال دارند بسيار انرژي و وقت گذاشته شده است.
نصرتي در خصوص اهداف 4 سال آينده خود گفت: نحوه فعاليت در 4 سال آينده با 4 سال گذشته به مقتضاي زمان فرق مي‌کند چراکه توقعات و انتظارات مردم در سال 88 با الان کاملا فرق کرده است.
شهردار قزوين بيان کرد: بسيار خوشحال هستيم که به گونه‌اي فعاليت کرديم که توقعات شهروندان بالا رفته است اما اين مهم کار در شهرداري قزوين را سخت کرده است.
اين مقام مسوول افزود: ملاک عمل بنده در 4 سال آينده اهداف برنامه چشم انداز خواهد بود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط