یکشنبه ۱۳۹۲/۰۶/۱۷

محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي:

جشنواره بازي و اسباب بازي در معرفي ملي و فرا ملي قزوين موثر بوده است

حرکت‌هاي مديريت شهري و شوراي شهر قزوين، حرکت‌هاي مثبت و رو به رشدي است که نمايندگان مجلس همواره حامي آنان بوده و در آينده نيز مي‌باشند.

 

داوود محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي در بازديد از سومين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز با مطلوب ارزيابي کردن برگزاري اين جشنواره اظهار داشت: هدف اصلي اين جشنواره، معرفي فرهنگ کهن شهرقزوين به نسل هاي جوان و آشنايي مردم ايران و جهان با جاذبه هاي گردشگري، تاريخي و فرهنگي اين شهر است که با توجه به کوتاهي عمر اين جشنواره و همچنين جشنواره روز قزوين، تأثيرات مطلوبي در رسيدن به اهداف مورد نظر داشته است.
محمدي برپايي اجلاس جهاني شهر اسلامي و حضور نمايندگاني از کشورهاي دنيا را در جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز در معرفي قزوين در مقياس فراملي مؤثر دانست و افزود: 27 شخصيت برجسته اعم از سفرا، شهرداران و نمايندگان فرهنگي 19 کشور در اجلاس حضور يافته و از اين شهر بازديد کردند.
وي در پايان خاطر نشان کرد: حرکت هاي مديريت شهري و شوراي شهر، حرکت هاي مثبت و رو به رشدي است که نمايندگان مجلس همواره حامي آنان بوده و درآينده نيز مي باشند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط