سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۶/۱۲

هارولد لينس، عضو شوراي شهر منچستر:

اجلاس جهاني شهرهاي اسلامي به دستاوردهاي علمي و اجرايي خوبي مي‌رسد

عضو شوراي شهر منچستر در خصوص دستاوردهاي اجلاس شهر اسلامي در قزوين اظهار اميدواري کرد.

هارولد لينس، عضو شوراي شهر منچستر نيز اجلاس مجمع شهر اسلامي با اشاره به تاريچه 200 ساله شهر منچستر قزوين را در مقايسه با اين شهر، شهري با تمدن و پيشينه غني خواند و اظهار کرد: مردم جهان منچستر را به واسطه فوتبالش مي شناسند اما تمام افتخارات و داشته هاي اين شهر در فوتبال آن خلاصه نمي شود.
عضو شوراي شهر منچستر تمدن کنوني مردمان منچستر را برگرفته از تمدن روميان، انگلو ساکسن ها و نرمن ها دانست و بيان کرد: اين شهر همواره در طول تاريخ خود تحت تأثير مدنيت هر يک از اين تمدن ها قرار داشته است.
هارولد لينس از اتقلاب صنعتي، دست يابي به فناوري هسته اي و ساخت اولين کامپيوتر تجاري در منچستر به عنوان مهم ترين افتخارات اين شهر ياد کرد.
وي بر نقش سازنده مهاجران در شکل گيري تاريخ و تمدن اين شهر تأکيد و خاطر نشان کرد: در اين شهر شاهد فعاليت هاي چند فرهنگي هستيم، با اين وجود تمام مردم اين شهر بر اساس يک احترام متقابل با يکديگر در تعامل هستند و همگي خود را جزئي از يک جامعه واحد مي دانند.
عضو شوراي شهر منچستر در پايان از شهردار و شهروندان قزويني به دليل برپايي اين همايش تشکر و اظهار اميدواري کرد: اين نشست به دستاورد هاي علمي و اجرايي خوبي منتج شود.
پايان پيام
 

تصاویر مرتبط