دوشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۲۸

آقاجاني، معاون فني و اجرايي سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

ميدان کاسپين تا پايان شهريور 92 به بهره برداري مي‌رسد

عمليات عمراني ميدان کاسپين تا پايان شهريور92 توسط سازمان ترافيک و حمل و نقل شهرداري قزوين به اتمام مي‌رسد.

معاون فني اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: ميدان کاسپين تا پايان شهريورماه 92 به بهره برداري مي رسد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ جمشيد آقاجاني افزود: ميدان کاسپين(پوشينه‌باف) از يک قسمت رينگ اصلي و چهار قسمت دور ميدان تشکيل شده که عمليات عمراني آن از 80 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است.
وي اضافه کرد: عمليات عمراني جزيره جنوب اين ميدان که شامل اصلاح هندسي و آسفالت ريزي بوده به طور کامل تمام شده و يک قسمت ديگر مشابه همين قسمت در قسمت شمالي ميدان ايجاد خواهد شد.
اين مسوول ادامه داد: عمليات تخريب زمين در قسمت شمالي ميدان براي ايجاد يک جزيزه مشابه قسمت جنوبي ميدان آغاز شده و اميدواريم ظرف کمتر از دو هفته به اتمام برسد.
معاون فني و اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: در واقع کارهاي اصلي و زيربنايي ميدان کاسپين انجام شده و فقط عمليات جزيره هاي هندسي، اصلاح هندسي، رنگ آميزي و اتصال چهارقسمت ميدان به يکديگر باقي مانده که در مرجله پاياني کار انجام خواهد شد.
آقاجاني تصريح کرد: اين پروژه در فازهاي مختلف طي سال هاي گذشته در حال پيگيري بوده که اعتبار اختصاص يافته براي اين پروژه در سال جاري حدود200ميليون تومان است.
وي يادآور شد: در سال گذشته نيز بيش از 600ميليون تومان اعتبار براي اين پروژه هزينه شده است زيراحجم عمليات اجراي اين پروژه بالا بود.
پايان پيام
 
 
 
 
 
 

تصاویر مرتبط