یکشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۲۰

بهزادپور، مديرمنطقه دو شهرداري قزوين خبرداد؛

پاسخگويي منطقه 2 شهرداري قزوين به 395 پيام مردمي در تير92

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين از پاسخگويي سامانه137 به 395 تماس در تير 92 خبر داد.

 

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در تير 92 با سامانه 137 منطقه 2 شهرداري 395 تماس گرفته شده كه 139 مورد آن مربوط به درخواست شهروندان جهت آسفالت، مرمت و لكه گيري كوچه ها و خيابانها و محله بوده است.
به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين؛ حسين بهزاد پور افزود: بعد از مسئله آسفالت، مرمت و لكه گيري بيشترين تماس از طرف شهروندان مربوط به جلوگيري از ساخت و ساز غيرمجاز مي باشد كه مشكلات فراواني را بوجود آورده است.
بهزاد پور بيان کرد: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
بهزاد پور در پايان گفت: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف نمايد.
در پايان قابل ذكر است تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايستي حل و فصل گردد.
كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست .و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايستي انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد . سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
پايان پيام

تصاویر مرتبط