دوشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۱۴

نصرتي، شهردار قزوين:

همکاري نيروي انتظامي استان قزوين با شهرداري قزوين تداوم مي‌يابد

تداوم و همکاري نيروي انتظامي استان قزوين با شهرداري قزوين باعث خواهد شد شهروندان امنيت بيشتري در زندگي شهري داشته باشند.

 

شهردار قزوين گفت: تداوم و همکاري نيروي انتظامي استان قزوين با شهرداري قزوين باعث خواهد شد شهروندان امنيت بيشتري در زندگي شهري داشته باشند بر اين اساس بايد ارتباط بين اين دو دستگاه نسبت به گذشته پررنگ تر شود.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در جلسه ديدار سرهنگ حيدري، فرمانده نيروي انتظامي استان قزوين به همراه همکاران خود در نيروي انتظامي با شهردار قزوين که در راستاي تبادل نظر، ارائه پيشنهادات، تدوام همکاري و حل برخي از مشکلات برگزار شده بود، افزود: نيروي انتظامي هميشه همراهي مطلوبي با شهرداري در راستاي ارائه خدمات به شهروندان و برقراري امنيت داشته است و اميدواريم اين ارتباط تداوم يابد.
 وي بيان کرد: ارتباط منسجم بين اين دو مجموعه نتايج مثبتي براي شهروندان خواهد داشت.
نصرتي با تاکيد بر همکاري در اطلاع رساني و افزايش آگاهي شهروندان در مباحث اجتماعي گفت: در هفته نيروي انتظامي اين آمادگي وجود دارد که شهرداري قزوين در اطلاع رساني به اين مجموعه کمک کند.
شهردار قزوين با اشاره به فعاليت مرکز کنترل ترافيک و استوديو راديو شهر گفت: با راه‌اندازي مرکز کنترل ترافيک، آمار سرعت ماشين‌ها به شدت پائين آمده است و شهرداري قزوين اين آمادگي را دارد که از ظرفيت‌هاي استفاده از راديو شهر و مرکز کنترل ترافيک در اختيار نيروي انتظامي قرار دهد تا در ارتقاء سطح فرهنگ ترافيک شهري قدم هاي خوبي برداشته شود.
سرهنگ حيدري، فرمانده نيروي انتظامي استان قزوين:
امنيت شهروندان در بوستان‌ها افزايش مي‌يابد
سرهنگ حيدري، فرمانده نيروي انتظامي استان قزوين نيز در اين جلسه گفت: انسجام  ارتباط بين اين دو دستگاه در توسعه شهري مي‌تواند باعث ارتقاء امنيت شهروندان شود و انتظار اين است كه تعاملات گذشته تكرار شده و بتوانيم در خدمت مردم شهر قزوين باشيم.
وي با اشاره به اهميت ارائه خدمات توسط شهرداري قزوين به شهروندان و در کنار آن فراهم کردن امنيت شهروندان افزود: نيروي انتظامي اين آمادگي را دارد تا در بوستان‌ها و مراکز تفريحي براي افزايش امنيت شهروندان با همکاري شهرداري نيرو مستقر کند تا بتواند امنيت شهروندان را در مراکز تفريحي بيشتر کند.
حيدري اضافه کرد: با جديت به دنبال افزايش تداوم همکاري بين اين دو دستگاه هستيم تا بتوانيم امنيت شهروندان را فراهم کنيم.
وي با خواستار همکاري در اطلاع رساني و آگاهي شهروندان در هفته نيروي انتظامي گفت: سال گذشته شهرداري قزوين همکاري خوبي در فراهم کردن فضاهاي تبليغاتي براي اين مجموعه در هفته نيروي انتظامي داشته است و اميدواريم اين همکاري در سال جاري ادامه پيدا کند.
گفتني است؛ در پايان اين دو دستگاه خواسته‌ها و پيشنهادات خود را براي همکاري بيشتر ارائه دادند و  براي حل برخي از مشکلات راه‌حل‌هاي ارائه دادند.  
پايان پيام
 
 

 

تصاویر مرتبط