یکشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۱۳

بازديد معاون امور استان‌هاي سازمان صداوسيما از مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين

معاون امور استان‌هاي سازمان صدا و سيما به همراه مديرکل صدا و سيماي مرکز قزوين و معاونان وي از مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين بازديد کردند.

 

معاون امور استان‌هاي سازمان صدا و سيما به همراه مديرکل صدا و سيماي مرکز قزوين و معاونان وي از مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين بازديد کردند و در جريان نحوه و اهميت فعاليت مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين قرار گرفتند.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ سيد مهدي يدي همداني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در جريان اين بازديد گفت: مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين با هدف مديريت نظارت تصويري بر کنترل و پايش ترافيک شهر قزوين با نصب 40 دستگاه دوربين در 26 تقاطع و ميدان حساس شهر با امکان توسعه و گسترش از طريق افزايش دوربين‌ها در برنامه ريزي بلند مدت در سيستم سخت افزاري و نرم افزاري به بهره‌برداري رسيده است.
وي بيان کرد: باز کردن گره‌هاي ترافيکي و ثبت مکانيزه تخلفات از اقدامات مهمي است که در اين مرکز صورت مي‌گيرد و همچنين با نصب دوربين در خطوط ويژه اتوبوس از اين مرکز سرعت و تخلفات اتوبوس‌ها کنترل مي‌شود.
طهماسبي، معاون امور استان‌هاي سازمان صدا و سيما نيز در اين بازديد گفت: بهره‌برداري از اين مرکز از اقدامات ارزشمند شهرداري قزوين است که اثرات بسيار خوبي براي شهر قزوين دارد.
وي با اظهار اينکه در ورود به شهر قزوين مي‌توان احساس کرد که اين شهر در مسير توسعه قرار دارد، گفت: احداث مرکز کنترل ترافيک و استوديو راديو شهر نشان مي‌دهد که شهرداري قزوين توانسته در خصوص ارتقاء فرهنگ رفتار ترافيکي قدم‌هاي خوبي بردارد و همچنين نگاه فراگيري به موضوعات اجتماعي و فرهنگي دارد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط