پنجشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۱۰

عسگري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبر داد؛

پاكسازي و نظافت ويژه مسير راهپيمايي روز قدس

به مناسبت فرا رسيدن آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس كليه مسير هاي راهپيمايي نظافت ويژه خواهد شد.

 

 

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: به مناسبت فرا رسيدن آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس كليه مسير هاي راهپيمايي نظافت ويژه خواهد شد.
 به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ عباس عسگري افزود: در اين عمليات پاكسازي تعداد 30 نفر نيروي انساني،2 دستگاه خاور، يك دستگاه باب كت و 2 دستگاه تانكر آب بكارگيري خواهد شد .
اين مسوول در ادامه افزود: براي فراهم آوردن شرايط و محيطي در خور شركت كنندگان در راهپيمايي روز قدس، سازمان مديريت پسماند شهرداري اقدام به نظافت ويژه تمامي مسير هاي راهپيمايي خواهد كرد و عمليات پاكسازي، رفت و روب خيابان‌ها و پياده روها، پاكسازي ريفوژ وسط بلوار ها، جمع آوري پسماند هاي ساختماني تخليه شده در معابر، تخليه مجدد مخازن زباله و شستشوي آنها، آب پاشي مسير هاي راهپيمايي و همچنين حضور پاكبانان در مسير جهت پاكسازي آني از عمده‌ترين برنامه‌هاي سازمان مديريت پسماند شهرداري براي روز قدس مي‌باشد.
عسگري در ادامه از مرم شريف قزوين خواست تا با حضور پرشور و گسترده خود در راهپيمايي روز جهاني قدس همگام و هم‌‌صدا با ساير مسلمانان جهان و مردم محروم و مظلوم فلسطين اشغالي بار ديگر صداي عدالت‌طلبي و حقيقت‌جويي را سرداده و بانگ الله‌اکبر و طنين رساي آزاديخواهي، وحدت را به گوش جهانيان رسانده و با لبيک به نداي امام راحل عظيم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامي (مد ظله العالي)، که همان آزادي قدس شريف و قبله اول مسلمين است، تجديد ميثاق کنند.
وي افزود: مردم ايران و مسلمانان جهان همواره با حضور گستره خود در راهپيمايي روز جهاني قدس نشان داده‌اند که تبليغات دشمن بر آنها اثر ندارد و آنها خلاف آنچه دشمن بگويد انجام مي‌دهند.
عسگري ادامه داد: هر سال نسبت به سال‌هاي گذشته حضور مردم در مراسم روز قدس گسترده‌تر و باشکوه‌تر خواهد بود                                                                                                                                   وي تصريح کرد: اگر ما منتظران واقعي امام عصر هستيم بايد توجه داشته باشيم که امام زمان (عج) نمي‌پذيرد که در گوشه‌اي از دنيا عده‌اي از انسان‌ها که مسلمان نيز هستند توسط گروهي بي‌اصالت که در نقاط مختلف عالم سرگردان بوده‌اند، ظلم و ستم را تحمل کنند.
عسگري با بيان اينکه مردم با شرکت در راهپيمايي روز قدس مواضع خود را به نمايش مي‌گذارند، افزود: مردم ما همواره براي احقاق حق مردم فلسطين و اعلام انزجار از اسرائيل در يوم‌الله روز قدس راهپيمايي مي‌کنند  
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط