چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۰۹

نبوي‌فر، مدير آموزش معاونت طرح و برنامه شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري كارگاه آموزشي فعاليت‌هاي دبيرخانه و گردش مكاتبات در شهرداري قزوين

كارگاه آموزشي فعاليت‌هاي دبيرخانه و گردش مكاتبات در شهرداري قزوين با حضور بيش از 45 نفر از مسوولين و كاركنان دبيرخانه‌هاي مستقر در حوزه‌هاي مختلف شهرداري قزوين برگزار شد.

 

 مدير آموزش معاونت طرح و برنامه شهرداري قزوين گفت: كارگاه آموزشي فعاليت‌هاي دبيرخانه و گردش مكاتبات در شهرداري قزوين با حضور بيش از 45 نفر از مسوولين و كاركنان دبيرخانه‌هاي مستقر در حوزه‌هاي مختلف شهرداري قزوين با حدود 720 نفر ساعت آموزش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي معاونت طرح و برنامه شهرداري قزوين؛ سيد مسعود نبوي‌فر افزود: كارگاه آموزشي "فعاليت‌هاي دبيرخانه و گردش مكاتبات در سازمان" طي 2 نشست در تاريخ‌هاي 24 و 31 تير 92 با شركت بيش از 45 نفر از مسوولين و كاركنان دبيرخانه‌هاي مستقر در حوزه هاي مختلف شهرداري با حدود 720 نفر ساعت آموزش و با اهتمام مدير كل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري و پرسنل زير مجموعه برگزار شد.
نبوي فر در ادامه افزود: كارگاه‌هاي فوق كه با شركت كليه پرسنل دبيرخانه شهرداري‌هاي استان تشكيل شده بود با استقبال بسيار خوب كارمندان دبيرخانه هاي شهرداري قزوين مواجه كه پس از برگزاري آزمون و صرف افطار و اهداء جوايز خاتمه يافت.
پايان پيام

تصاویر مرتبط