چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۰۹

نصرتي، شهردار قزوين:

فرزندان شهداي هسته‌اي در جشنواره اسباب‌بازي قزوين حضور مي‌يابند

جشنواره بازي و اسباب‌بازي در هفته بزرگداشت روز قزوين با حضور فرزندان شهداي هسته‌اي کشور، شهريور 92 در قزوين گشايش مي‌يابد.

 

شهردار قزوين گفت: جشنواره بازي و اسباب‌بازي در هفته بزرگداشت روز قزوين با حضور فرزندان شهداي هسته‌اي کشور، شهريور 92 در قزوين گشايش مي‌يابد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين به نقل از خبرگزاري ايرنا؛ مسعود نصرتي در جلسه هماهنگي روز قزوين که با حضور معاون عمراني استانداري قزوين و جمعي از مسوولان در استانداري قزوين برگزار شد، افزود: همزمان با روز قزوين جشنواره بازي و اسباب بازي با حضور فرزندان شهداي هسته‌اي شهريور 92 در سراي سعدالسلطنه قزوين گشايش مي‌يابد.
وي اظهار کرد: در صورت قطعي شدن حضور اين ميهمانان و همچنين ميهمانان خارجي مجمع جهاني شهر اسلامي، بايد تدابير لازم انديشيده شود.
اين مقام مسوول ادامه داد: با نزديک شدن به هفته بزرگداشت روز قزوين هنوز محل تامين منابع مالي اين رويداد مهم مشخص نشده است که از مسوولان استان انتظار داريم در اين زمينه نيز دستورات لازم را صادر کنند.
نصرتي تصريح کرد: دو کتاب "شهر اسلامي" و "شهر و شهرسازي اسلامي" به زبان انگليسي و ترجمه آن همزمان با روز قزوين رونمايي خواهد شد.
طيب ملکي پور، مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان قزوين نيز در اين جلسه گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت روز قزوين 20 عنوان برنامه استاني، کشوري و بين المللي آماده شده که معرفي اسباب بازي و عروسک هاي بومي، قصه هاي بومي و محلي و انيميشن از آن جمله است.
وي افزود: به دليل نداشتن بودجه استاني کافي، بسياري از کارها ساماندهي نمي‌شود و در روز 9 شهريور در صورت برپايي نمايشگاه کودک مي‌توانيم مشارکت بيشتري در امور داشته باشيم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط