چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۰۹

طه ئي،کارشناس سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

اتمام پوشش معماري پل شهيدبابايي تا پايان هفته جاري

پوشش معماري پايه ها و رنگ آميزي پل شهيدبابايي تا پايان هفته جاري به اتمام مي رسد

کارشناس سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پوشش معماري پايه ها و رنگ آميزي پل شهيدبابايي تا پايان هفته جاري به اتمام مي رسد 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، محمد طه ئي افزود: با بهره برداري از تقاطع هاي نصرو سرداران و به تبع آن افزايش سرعت وسايل نقليه در بلوار شهيد بهشتي در محدوده اين دو تقاطع غيرهمسطح همواره يکي از دغدغه هاي مديران شهري تامين ايمني تردد عابرين پياده از عرض بلوار شهيدبهشتي بود.
وي اضافه کرد: بنابراين در اين محدوده از شهر قزوين پروژه پل هوايي عابرپياده با طول عرشه 70متر به صورت دو دهانه اصلي در تقاطع خيابان شهيدبابايي مقابل ايستگاه آتش نشاني شهيدبابايي به صورت مشترک توسط سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ومشاور ذيصلاح طراحي و اجرا شد.
اين مسئول عنوان کرد: در طرح پل هوايي در راستاي هماهنگي با پل هاي هوايي نصر وسرداران المان هاي معماري در طول عرشه درمحل و پايه ها اجرا شده است.
طه ئي تصريح کرد: در حال حاضر نصب ورق هاي پوشش معماري پايه ها و المان ها و رنگ آميزي به پايان رسيده و در مرحله اجراي نورپردازي و روشنايي قرار دارد.
به گفته طه ئي پوشش سقف اين پل نيز آغاز شده و تا پايان هفته جاري به اتمام مي رسد.
وي يادآور شد: براي اين بخش از پروژه پل هوايي شهيدبابايي 440ميليون تومان اعتبار در بودجه کلي پل در نظر گرفته شده بود که هزينه شد.
پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط