چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۰۲

خزائلي، مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين خبر داد؛

آغاز مقدمات برگزاري مجمع جهاني شهر اسلامي در شهر قزوين

مقدمات برگزاري مجمع جهاني شهر اسلامي که همزمان با روز قزوين برگزار خواهد شد، در شهر قزوين آغاز شد.

 

مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين گفت: مقدمات برگزاريمجمع جهاني شهر اسلامي که همزمان با روز قزوين در 9شهريور92 برگزار خواهد شد، در شبستان اميرالمومنين مسجدالنبي شهر قزوين آغاز شده است.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ علي رضا خزائليدر جلسه هماهنگي بزرگداشت روز قزوين با محوريت اجلاس جهاني که با حضور استاندار قزوين و ساير مسوولان استاني و شهري برگزار شد،  افزود: در 9شهريور 92يک روز از اين اجلاس با حضور کشورهاي اسلامي در شبستان اميرالمومنين مسجدالنبي برگزار خواهد شد و در آن يک روز برگزاري نمايشگاه در سراي سعدالسلطنه و بازديد ميهمانان از مراکز علمي و تاريخي در دستور کار قرار دارد.
وي با بيان اينکه در اين مجمع ميزبان هزار نفر از ميهمانان داخلي و خارجي خواهيم بود، گفت: هماهنگي هاي لازم براي برگزاري اين مجمع صورت گرفته است و با 38 کشور اسلامي رايزني هاي لازم براي حضور انجام شده است.
خزائلي بيان کرد: در اين مجمع موضوع معماري اسلامي براي سکونت در شهرها مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
وي افزود: برخي از شهرهاي اسلامي خواستار ميزباني اين مجمع بودند که شهر قزوين توانست با رايزني ها اين ميزباني را بپذيرد واين مهم تاثير بسياري در معرفي شهر قزوين در سطح بين المللي دارد.
برگزاري همايش تجليل از نخبگان در 14 شهريور92
مهدخاني، نماينده کميته نخبگان در برگزاري همايش تجليل از نخبگان و مفاخر استان قزوين  نيز با بيان اينکه هماهنگي‌هاي لازم با تمام دستگاه‌هاي اجرايي براي انتخاب چهره هاي ماندگار امسال در بزرگداشت روز قزوين صورت گرفته است، گفت: همايش تجليل از نخبگان در 14 شهريور92 برگزار خواهد شد و به زودي تبليغات اين همايش آغاز خواهد شد.
وي با بيان اينکه شناسايي و استعلام از دستگاه‌ها براي انتخاب چهره هاي مفاخر انجام شده است، بيان کرد: هم اکنون در حال تکميل بانک اطلاعاتي چهره‌هاي ماندگار سال گذشته هستيم تا ارتباط با اين افراد ادامه يابد.
پايان پيام          

 

تصاویر مرتبط