سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۵/۰۱

عجم، استاندار قزوين:

برگزاري مجمع جهاني شهر اسلامي گام بلندي در معرفي شهر قزوين است

معماري اسلامي براي سکونت در شهرها بايد در مجمع جهاني شهر اسلامي که به ميزباني شهر قزوين برگزار مي‌شود احياء شود.

 

استاندار قزوين گفت: بايد با برگزاري مجمع جهاني شهر اسلامي که به ميزباني شهر قزوين برگزار مي‌شود معماري اسلامي براي سکونت در شهرها احياء شود و اين مهم گام بلندي در معرفي شهر قزوين در سطح بين المللي است.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ احمد عجم در جلسه هماهنگي بزرگداشت روز قزوين با محوريت اجلاس جهاني که با حضور رئيس شوراي اسلامي و شهردار قزوين و ساير مسوولان استاني و شهري برگزار شد، افزود: با توجه به اينکه اينکه بزرگداشت روز قزوين براي دومين سال است که در دستور کار قرار گرفته است بايد از تجربه‌هاي سال گذشته استفاده شود.
وي با تاکيد بر اهميت اطلاع رساني از محتوي برنامه‌هاي بزرگداشت روز قزوين به خصوص اجلاس جهاني، بيان کرد: بايد خروجي خوبي از برگزاري مجمع جهاني شهر اسلامي در شهر قزوين داشته باشيم چراکه در معماري اسلامي ارزش هاي بسياري نهفته است که بايد احياء شود.
استاندار قزوين با تصريح اينکه بايد تلاش شود تا اهداف برگزاري اين اجلاس در شهر قزوين تحقق يابد، گفت: بايد از اين فرصت استفاده کرد تا اثرات برگزاري اين اجلاس در شهر قزوين ماندگار باشد و با توجه به اينکه در سطح بين المللي برگزار خواهد شد بايد از تمام ظرفيت هاي استان براي برگزاري اين جشنواره استفاده کرد.
عجم با تاکيد بر برگزاري مطلوب اين مجمع گفت: برگزاري اين اجلاس آبروي کشور است که بايد به تمام موضوعات آن توجه ويژه شود.
اين مقام مسوول با اشاره به برگزاري برنامه‌هاي شاد و مفرح براي شهروندان در بزرگداشت روز قزوين گفت: بايد به گونه‌اي اين برنامه‌ها برگزار شود که چارچوب برخي از مسائل رعايت شود و امنيت شهروندان تامين باشد.
وي با بيان اينکه تجارب برگزاري اين اجلاس بايد مستندسازي شود، گفت: استفاده از نخبگان و فرهيختگان در برگزاري اجلاس جهاني بايد در دستور کار قرار گيرد.
استاندار قزوين با اشاره به برگزاري همايش تجليل از نخبگان و مفاخر استان قزوين گفت: انتخاب افراد براي تجليل بايد به گونه‌اي باشد که هيچ حاشيه‌اي در انتخاب افراد به وجود نيايد.
وي بيان کرد: معرفي شهر قزوين در اجلاس گام بلندي است که بايد از اين ظرفيت استفاده کرد.
استاندار تاکيد کرد: رسانه‌ها بايد اطلاع رساني مطلوبي از اين اجلاس داشته باشند و نقاط منفي کم اهميت را در کنار اقدامات مهم و ارزشمند پررنگ نشان ندهند.
وي اضافه کرد: همه دستگاه‌هاي اجرايي براي برگزاري مطلوب بزرگداشت روز قزوين بايد تلاش کنند.
پايان پيام  

 

تصاویر مرتبط