یکشنبه ۱۳۹۲/۰۴/۳۰

صادقي، مدير منطقه يک شهرداري قزوين خبر داد؛

بررسي 52 پرونده در واحد اجراي احکام منطقه يک شهرداري قزوين

52 پرونده در واحد اجراي احکام منطقه يک شهرداري قزوين در سه ماهه نخست سال جاري مورد بررسي قرار گرفت.

 

مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: در سه ماه نخست سال جاري 52 پرونده در واحد اجراي احکام مورد بررسي قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ فرامرز صادقي در تشريح عملکرد واحد اجراي احکام اين شهرداري افزود: از ابتداي سال جاري تعداد 52 پرونده به واحد مذکور ارجاع شده که از اين تعداد 23 پرونده که داراي راي جريمه بوده به نتيجه رسيده است و تعداد 29 پرونده که داراي راي تخريب بوده در دست اقدام مي باشد.
مديرمنطقه يک شهرداري قزوين اظهار کرد:در اين راستا 52 مورد ابلاغيه و اخطاريه به مالکان و ذي‌نفعان پرونده تسليم شده که از اين تعداد 5 مورد ابلاغيه به اصناف بوده و پرونده اي در خصوص کميسيون بند 20 ماده 55(مشاغل مزاحم) تشکيل نشده است.
صادقي بيان کرد:طي سه ماهه نخست سال جاري8 مورد اماکن صنفي بخ دليل عدم پرداخت ديون معوقه و رعايت قوانين شهرداري تعطيل شده‌اند که از اين تعداد هشت مورد به شهرداري مراجعه و نسبت به پرداخت عوارض اقدام کرده‌اند و مشکل آنها مرتفع شده است.
صادقي با اشاره به وظايف اين واحد بيان کرد: از جمله وظايف واحد اجراي احکام پيگيري موارد ارجاعي، پرونده‌هاي کميسيون ماده صد که داراي راي تبصره هاي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 مي باشد بر اساس ضوابط و مقررات مندرج در قانون شهرداري‌هاي کشور مي باشد.
وي در پايان از شهروندان خواست با پيگيري و برطرف کردن مشکلات پرونده‌هاي خود و پرداخت به موقع ديون و معوقات، شهرداري را در ارائه خدمات مطلوب ياري رسانند.
پايان پيام

تصاویر مرتبط