شنبه ۱۳۹۲/۰۴/۲۹

مافي، کارشناس سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

عمليات عمراني ميدان کاسپين در ماه رمضان به اتمام مي رسد

به همت سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، عمليات عمراني زيرسازي و آسفالت ميدان کاسپين در ماه مبارک رمضان به اتمام مي رسد.

 

کارشناس اصلاح هندسي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني زيرسازي وآسفالت ميدان کاسپين در ماه مبارک رمضان به اتمام مي رسد. 
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ بهنام مافي افزود: اين عمليات عمراني زيرسازي و آسفالت شامل قسمت هاي رينگ اصلي و چهارقسمت دور ميدان کاسپين (پوشينه بافت) است.
 وي اضافه کرد: آسفالت ريزي قسمت جنوب شرقي پروژه در اوايل هفته آينده آغاز مي شود وفقط اتصال دوضلع شرقي وغربي و شمال ميدان باقي ماند که پس از آن انجام مي شود.
اين مسئول ادامه داد: بااجراي اين قسمت از پروژه عمليات عمراني قسمت خارجي ميدان تمام شده و فقط قسمت داخلي ميدان باقي ماند که شامل طراحي داخلي وفضاي سبز است که انجام مي شود.
کارشناس اصلاح هندسي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: اين پروژه در فازهاي مختلف طي سال هاي گذشته در حال پيگيري بوده که اعتبار اختصاص يافته براي اين پروژه در سال جاري حدود200ميليون تومان است.
مافي افزود: در سال گذشته نيز بيش از 600ميليون تومان اعتبار براي اين پروژه هزينه شده است زيراحجم عمليات اجراي اين پروژه بالا بود.
وي تصريح کرد: سطح سواره رو در اين ميدان مساحتي بالغ بر2/2هکتار داردکه ضمن تاکيد بررعايت کيفيت مصالح ودقت اجرادرحال اتمام است.
اين مسئول افزود: باتوجه به اين که قطع يقين در آينده بارترافيکي بالايي را در اين ميدان شاهدخواهيم بود رعايت کيفيت مصالح از نکات ضروري در اجراي اين طرح است تا شاهدخرابي آسفالت نباشيم.
کارشناس اصلاح هندسي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: مساحت فضاي سبز داخل ميدان بالغ بر9/2هکتار باکاربري فضاي سبزکه در حال حاضرتوسط سازمان طراحي از طريق مشاور در حال طراحي مي باشد.
مافي در پايان افزود: هماهنگي هاي لازم با مديريت امور برق شهرستان قزوين در خصوص اصلاح شبکه روشنايي و تامين روشنايي ميدان با توجه به اهميت و نقش روشنايي در افزايش ايمني دارد انجام گرديده که مقرر شد با توجه به ارزيابي و کارشناسي فني اقدامات بعدي با الويت صورت پذيرد .
پايان

 

تصاویر مرتبط