یکشنبه ۱۳۹۲/۰۴/۱۶

توسط مسوول استوديو راديويي و تلويزيوني شهرداري قزوين صورت گرفت؛

تشريح برنامه‌هاي راديوشهر شهرداري قزوين در فصل تابستان

برنامه‌هاي راديوشهر شهرداري قزوين در فصل تابستان با برنامه‌هاي متنوع تشريح شد.

 

مسوول استوديو راديويي و تلويزيوني شهرداري قزوين گفت: برنامه‌هاي راديو شهر شهرداري قزوين در فصل تابستان با برنامه‌هاي متنوع برنامه‌ريزي شده است.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ بيژن گوراني با بيان اينكه برنامه‌هاي راديو شهر شهرداري قزوين در فصل تابستان با برنامه‌هاي متنوع در حال اجراست، افزود: برنامه‌هاي راديو شهر هر روز در دو بخش صبح و عصر از ساعت 7:40 تا 19:56 اجرا مي‌شود و گزارش‌هاي ترافيكي سطح شهر كه توسط كارشناسان مركز كنترل ارائه مي شود هر روز در ساعت هاي 7:40 و 18:35 به مدت دو دقيقه و در ساعت  12:05به مدت 5دقيقه همراه با موضوعات فرهنگ ترافيك در راستاي ارتقاء فرهنگ رانندگان پخش مي‌شود.
گوراني افزود: هر روز از ساعت 8:40 به مدت 10 دقيقه برنامه فرهنگ شهروندي با محوريت ترويج آداب شهروندي پخش مي‌شود كه در اين رابطه تلاش شده در اين برنامه موضوعات مختلف از جمله تفكيك زباله از مبدا، نحوه استفاده از بوستان ها و فضاي سبز و قوانين و مقررات آپارتمان نشيني برنامه سازي شود و در اين بخش علاوه بر بيان مطالب توسط گوينده، گزارشگر اقدام به تهيه گفتگو با شهروندان كرده است و همچنين كارشناسان نظرات خود را در اين خصوص ارائه خواهند كرد.
وي بيان كرد: هر روز در ساعت 9:45 به مدت 10دقيقه گفتگو با معاونان و مديران شهرداري از راديو شهر در راستاي ارائه گزارش از آخرين وضعيت اجراي پروژه‌ها و ساير فعاليت‌ها پخش خواهد شد.
گوراني به پخش ويژه برنامه سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين با محوريت اطلاع رساني فرهنگي و معرفي برنامه‌ها و فعاليتهاي سازمان اشاره و بيان كرد: اين برنامه هر روز در ساعت 19:45به مدت 11 دقيقه پخش خواهد شد. 
مسوول استوديو راديويي و تلويزيوني شهرداري قزوين با اشاره به برنامه سامانه 137 گفت: با تماس شهروندان با سامانه 137 مشكلات و پيشنهادات آنها جمع آوري مي شود و در مورد بيشترين درخواست شهروندان توضيحات لازم توسط مديران و مسوولان شهرداري قزوين ارائه مي‌شود كه اين برنامه هر روز از ساعت 17:35به مدت 10 دقيقه پخش مي شود و اين برنامه در راستاي پاسخگويي به شهروندان توسط مسوولان و پيگيري مطالبات شهروندان در دستور كار قرار گرفته است.
اين مسوول با بيان اينكه معرفي پروژه‌ها، رويدادهاي شهرداري، معرفي معابر شهري و مسابقه پيامكي هر روز از ساعت 16:35به مدت 10 دقيقه پخش مي شود، گفت: در معرفي معابر شهري علاوه بر نام آن محل و مسيرهاي دسترسي دلايل انتخاب آن نام توضيح داده مي شود و همچنين هر روز يك مسابقه پيامكي به شماره 30002309 برگزار خواهد شد و برندگان مسابقه هفته آينده زمان مسابقه اعلام خواهد شد.
وي با اعلام اينكه در آينده نزديك آيتم نمايشي راديويي به اجرا در مي‌آيد و در حال حاضر در مرحله ضبط برنامه هستيم، گفت: بعد از ماه رمضان هر چهارشنبه از ساعت 19 از شبكه سيماي قزوين برنامه پيام شهر با حضور معاونين و مديران شهرداري قزوين پخش خواهد شد.
گوراني با بيان اينكه در فصل تابستان تلاش شده است موضوعات مورد نظر توسط نويسنده ثابت و گزارشگر تهيه شود و شهروندان هم در رابطه با موضوعات اظهار نظر كنند، اظهار كرد: اين مجموعه براي ارتقاء برنامه هاي خود نيازمند دريافت پيشنهادات و انتقادات است.
پايان پيام
 
 

 

تصاویر مرتبط