یکشنبه ۱۳۹۲/۰۴/۰۹

عطائي، عضو شوراي شهر قزوين:

شهرداري قزوين توانمندي خود به شهروندان را ثابت كرده است

شهرداري قزوين توانمندي خود را در اجراي موفق پرو‍‍‍‍ژه هاي شهري به شهروندان ثابت كرده است و از همين رو انتظار مي رود اهتمام جدي براي تحقق خواسته هاي جوانان در سطح شهر با توجه به دانشگاهي بودن اين شهر و آمار چشمگير اين قشر در قزوين داشته باشد.

 

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: شهرداري قزوين توانمندي خود را در اجراي موفق پرو‍‍‍‍ژه هاي شهري به شهروندان ثابت كرده است و از همين رو انتظار مي رود اهتمام جدي براي تحقق خواسته هاي جوانان در سطح شهر با توجه به دانشگاهي بودن اين شهر و آمار چشمگير اين قشر در قزوين داشته باشد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ شهلا عطائي در جلسه علني شوراي اسلامي شهر قزوين كه با حضور حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد حسن ابوترابي فرد، نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي و داوود محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس برگزار شد، افزود: به منظور پر كردن اوقات فراغت جوانان به نحو احسن و جلوگيري از آسيب هاي اجتماعي، لزوم اجراي طرح هايي متناسب با نياز هاي اين قشر وجود دارد.
رئيس كميسيون بانوان شورا شهر قزوين با تأکيد بر اين که در نشست اخير شورا و با قدرداني از اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه مديريت شهري به منظور توسعه قزوين اظهار كرد: در راستاي  توسعه  همگون شهر بايد نياز همه گروه ها و اقشار جامعه  در نظر گرفته شود كه جوانان از جمله افرادي هستند كه نيازهاي آنها در سطح شهر مغفول مانده است.
عطائي به نقش جوانان و حضور پرنگ آنها در همه صحنه هاي انقلاب اشاره و تصريح كرد: مصداق اخير اين موضوع نقش انكار ناپذيرجوانان در خلق حماسه سياسي و كشيدن خط بطلان بر افكار دشمنان اين مرز و بوم است از همين رو وظيفه اصلي مسئولان استاني بايد تلاش و برنامه ريزي به منظور شناسايي و رفع مشكلات جوانان باشد.
نماينده شورا در ستاد پيشگيري از اعتياد با اشاره به وجود برخي از تهديد ها براي جوانان بيان كرد: لزوم برنامه ريزي مدون و جامع به منظور پر كردن اوقات فراغت جوانان و فراهم كردن بستر هاي لازم و كافي براي سوق دادن اين قشر به ورزش وجود دارد تا آنها در معرض آسيب هاي اجتماعي مانند اعتياد قرار نگيرند.
وي با بيان اين مطلب كه در حال حاضر هزينه هاي چشمگيري براي پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر در سطح جامعه هزينه مي شود، اظهار كرد: با اتخاذ راهكارهاي لازم و انجام طرح هاي تفريحي و چند منظوره براي جوانان و قرار دادن مسائل اين قشر به عنوان اولويت هاي ضروري و مهم در توسعه شهرمي توان زمينه هاي ابتلاء به اين آسيب ها را كاهش داد كه از اين امر مهم نبايد غافل شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط