شنبه ۱۳۹۲/۰۴/۰۱

بهزاد پور، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين خبرداد؛

پاسخگويي منطقه 2 شهرداري قزوين به 373 پيام مردمي در خردادماه امسال

منطقه 2 شهرداري قزوين در خردادماه سال جاري به 373 پيام مردمي از طريق سامانه 137 پاسخ داد.

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در خرداد ماه سال جاري با سامانه137 منطقه 2 شهرداري 373 تماس گرفته شد كه 173مورد آن مربوط به درخواست شهروندان جهت آسفالت ،مرمت و لكه گيري كوچه ها و خيابانها و محله بوده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛ حسين بهزاد پور افزود: بعداز مسئله آسفالت ، مرمت و لكه گيري بيشترين تماس از طرف شهروندان مربوط به جلوگيري از سدمعبر مصالح ساختماني مي‌باشد كه مشكلات فراواني را به وجود آورده است .

وي بيان كرد: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آن‌ها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي‌باشد.
بهزاد پور افزود: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را برطرف كند.
در پايان قابل ذكر است؛ تعداد زيادي از درخواست‌ها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل گردد.
كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد .
سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات  در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط