شنبه ۱۳۹۲/۰۴/۰۱

منتظري، مدير واحد مطالعات سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

بانک اطلاعاتي علائم و تابلوهاي راهنمايي ورانندگي شهر قزوين تهيه مي شود

مدير واحد مطالعات ، طراحي و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين از تهيه بانک اطلاعاتي علائم و تابلوهاي راهنمايي ورانندگي منطقه دو شهرداري قزوين خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ فرزانه منتظري افزود: در سال گذشته در سطح منطقه يک شهرداري قزوين عمليات اجرايي برداشت علائم راهنمايي ورانندگي منطقه يک توسط مشاور انجام شد.
وي اضافه کرد: در بين علائم برداشت شده برخي از تابلوها نقص هاي فني از قيبل نامناسب بودن زاويه تابلو، نامناسب بودن جانمايي تابلو و... داشتند که براساس نقص فني تشخيص داده شده توسط مشاور در سال جاري با همکاري مشاور وپيمانکار نقص تابلوها در حال برطرف کردن است.
اين مسئول ادامه داد: با اين روش بانک اطلاعاتي کامل و به روز شده اي از علائم راهنمايي و رانندگي که در سطح منطقه يک نصب شده است، در اختيار خواهيم داشت.
مدير واحد مطالعات ، طراحي و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين با اشاره به اهداف اجراي اين طرح گفت: اين بانک اطلاعاتي پس از تکميل شدن در اختيار پيمانکار مربوطه قرار مي گيرد و بررسي وضعيت تابلو پس از آن برعهده پيمانکار خواهد بود.
منتظري افزود: قرارداد برداشت علائم و تفکيک تابلوهاي راهنمايي و رانندگي منطقه دو شهرداري قزوين در حال تهيه شرح خدمات و عقد قرار داد با مشاور ذي صلاح در حال انجام است.
وي اضافه کرد: همچنين درکنار آغاز عمليات برداشت علائم و تفکيک تابلوهاي راهنمايي و رانندگي منطقه دو شهرداري قزوين، ترميم تابلوهاي منطقه يک شهرداري قزوين نيز انجام مي شود.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط