چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۳/۲۹

گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

آغاز عمليات عمراني احداث دو سرويس بهداشتي در برنامه كاري قرار گرفت

عمليات عمراني احداث دو سرويس بهداشتي با اعتبار 100ميليون تومان در منطقه سه شهرداري قزوين آغاز شد.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: آغاز عمليات عمراني احداث دو سرويس بهداشتي با اعتبار 100ميليون تومان در اين منطقه با توجه به نياز شهروندان در برنامه كاري قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي افزود: يك سرويس بهداشتي در اطراف ميدان حافظ و يك سرويس بهداشتي ديگر در بلوار امام خميني(ره)، روبروي صداو سيما در پياده‌رو دانشگاه امام خميني(ره) احداث مي‌شود.

وي بيان كرد: احداث سرويس بهداشتي در بلوار امام خميني (ره)براي رفع نياز بازديدكنندگان از نمايشگاه، دانشجويان و شهرونداني كه به اسماعيل آباد تردد مي‌كنند و احداث سرويس بهداشتي در اطراف ميدان حافظ به دليل تردد زياد شهروندان در اين محل در دستور كار اين مجموعه قرار گرفته است.

گنجي بيان كرد: هر سرويس بهداشتي از 6 چشمه 2 چشمه براي خانم ها و 4 چشمه براي آقايان برخوردار است.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين با اظهار اينکه احداث سرويس بهداشتي در مکان‌هاي فوق يکي از خواسته‌هاي شهروندان ساکنين منطقه سه شهرداري قزوين بود، گفت: کمبود سرويس هاي بهداشتي در اماکن عمومي و معابر باعث شده  نياز به سرويس‌هاي بهداشتي عمومي مناسب و مجهز در سطح شهر بيش از گذشته احساس شود.

اين مقام مسوول با بيان اينکه دسترسي آسان و سريع شهروندان به امكانات و خدمات شهري يكي از مهم‌ترين وظايف مديريت شهري در هر شهري است، افزود: احداث سرويس بهداشتي در ساير اماکن عمومي در منطقه سه شهرداري قزوين در دستور کار قرار گرفته است که با توجه به اختصاص بودجه اجرايي خواهد شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط