سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۳/۲۸

منتظري، مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين:

قزوين پايلوت طرح فروش قبور از طريق دفاتر خدمات پيشخوان دولت مي شود

طبق برنامه ريزي صورت گرفته، به زودي طرح بازديد مجازي از سطح آرامستان هاي شهر محقق شده و فروش قبور نيز به صورت اينترنتي و از طريق دفاتر پيشخوان دولت صورت مي گيرد.

 

مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين گفت: طبق برنامه ريزي صورت گرفته، به زودي طرح  بازديد مجازي از سطح آرامستان هاي شهر محقق شده و فروش قبور از سال جاري نيز به صورت اينترنتي و از طريق دفاتر پيشخوان دولت صورت مي‌گيرد.
مجتبي منتظري افزود: اين اقدام موجب حذف تشريفات اداري و جلب رضايت شهروندان، از طريق دريافت خدمات آسان، سريع و به موقع خواهد شد.
منتظري با  بيان اين مطلب که قزوين به عنوان شهر پايلوت، براي اجراي اين طرح تعيين شده است، بيان كرد: اين طرح در صورت موفقيت آميز بودن، در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
وي ارائه خدمات به موقع و مطلوب در ساختمان معراج، نصب تابلوهاي راهنماي قبور و دسترسي آسان  شهروندان به آنها به همراه فضاسازي انجام شده در محوطه آرامستان هاي قزوين را در نوع خود کم نظير ارزيابي نمود و افزود: دسترسي مردم به اطلاعات متوفي از طريق نصب وب کيوسک و زيارت مجازي، توجه به واگذاري امور به بخش خصوصي به ويژه در بحث آمبولانس ها، خدمات رفت و روب و فضاي سبز، از جمله اقدامات صورت گرفته در اين سازمان به شمار مي رود.
منتظري يادآور شد؛ سازمان آرامستان هاي قزوين در سال گذشته توسط اتحاديه آرامستان هاي کشور به عنوان سازمان منتخب در زمينه خدمات رساني به مردم انتخاب شد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط