شنبه ۱۳۹۲/۰۳/۲۵

عرشيان،مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

اتمام اصلاح هندسي ميدان پوشينه‌بافت مينودر تا سه ماه آينده

پروژه‌ي اصلاح هندسي ميدان پوشينه‌بافت شهرک مينودر تا سه ماه آينده تکميل و به اتمام مي‌رسد.

 

مديرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پروژه‌ي اصلاح هندسي ميدان پوشينه‌بافت شهرک مينودر تا سه ماه آينده تکميل و به اتمام مي‌رسد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين و به نقل از روزنامه ولايت؛ اسماعيل عرشيان افزود: کار عملياتي اصلاح هندسي اين مکان 10 هکتاري بسيار سنگين مي‌باشد و درصدد هستيم با اخذ پيمانکار جديد پروژه را با سرعت بيشتري جلو ببريم.
وي افزود: در سال جاري سياست اين سازمان تکميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام مي‌باشد و در اين راستا احداث راست‌گردها و مسير عابرين پياده در تقاطع غيرهمسطح نصر نيز از جمله اين اقدامات مي‌باشد.
عرشيان در پاسخ به سوالي پيرامون پل هوايي ميدان شهيد بابايي گفت: در طي چند روز آينده پوسته و پوشش روي پل به اتمام مي‌رسد و براي نصب پله برقي آن نيز قرار است با همکاري سرمايه‌گذاران و شهرداري 4 پله برقي در دو طرف نصب شود.
به گفته‌ي وي هزينه‌ي نصب و راه‌اندازي پله‌برقي اين پل يک ميليارد تومان برآورد شده است.
مديرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري قزوين در ادامه‌ي سخنانش به خط‌کشي و ايمن‌سازي ناحيه‌ي چوبيندر قزوين اشاره کرد و افزود: اين خط‌کشي‌ها شامل خط‌کشي عابر پياده، خط‌کشي طولي و سرعت‌گيرها است.
عرشيان ادامه داد: خط‌کشي طولي اين شهرک 18 هزار متر و خط‌‌کشي عابر پياده 320 متر مي‌باشد.
وي همچنين به طرح ايمن‌سازي شهرک چوبيندر پرداخت و گفت: نصب تابلوهاي گذرگاه عابر پياده و 800 تابلوي راهنماي مسير و علايم راهنمايي و رانندگي در زيرگذر ورودي از سمت جاده‌ي اقباليه تا زيرگذر ريل راه‌آهن که در انتهاي اين منطقه قرار دارد و از جمله اقدامات اين طرح مي‌باشد.
به گفته‌ي عرشيان اين طرح با اعتباري بالغ بر 47ميليون تومان به اتمام رسيد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط