پنجشنبه ۱۳۸۹/۱۱/۲۸

در سومين همايش ملي مقررات ملي ساختمان؛

شهرداري قزوين رتبه برتر رعايت مقررات ملي ساختمان را كسب كرد

شهرداري قزوين در سومين همايش ملي ساختمان كه در هتل المپيک تهران برگزار شد، رتبه برتر رعايت مقررات ملي ساختمان را در ميان شهرداري هاي سراسر كشور كسب كرد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين، فرزانه نظري پور، معاون شهرسازي و معماري شهرداري افزود: در اين راستا، تنديس و لوح تقدير توسط علي نيك زاد، وزير مسكن و شهرسازي به دليل رعايت مقرارات ملي ساختمان به شهرداري قزوين اعطا شد.
نظري پور با اشاره به برگزاري سومين همايش مقررات ملّي ساختمان با هدف توسعه و اعتلاي نظام مهندسي و ترويج مقررات ملّي ساختمان، در روزهاي 26 و 27 بهمن ماه سال جاري توسط دفتر امور مقررات ملّي ساختمان، گفت: در اين همايش به روال سال هاي گذشته، از دستگاه‌هاي برتر در رعايت مقررات ملّي ساختمان با اهداء نشان، تنديس و لوح مقررات ملّي ساختمان تقدير به عمل آمد.
 وي با مهم و تاثيرگذار ارزيابي كردن نقش شهروندان در اجراي مقررات ملي ساختمان خصوصا در اجراي مبحث 19 (بهينه سازي مصرف انرژي)، از شهروندان قزويني به دليل همكاري و مشاركت در اجراي اين امر قدرداني كرد و كسب مقام شهرداري برتر را به تمامي شهروندان و مسئولان قزويني تبريك گفت.
لازم به ذكر است، در متن اين لوح تقدير كه خطاب به مسعود نصرتي، شهردار قزوين صادر شده، آمده است؛ به منظور قدرداني و ارزش گذاري به تلاش هاي موثرتان و كسب عنوان برتر در اجراي مقررات ملي ساختمان در سال 1389، اين تقديرنامه به همراه تنديس و لوح تقدير مقررات ملي ساختمان به شما اهدا مي گردد، اميد است تلاش شما در توسعه و اعتلاي ميهن اسلامي و خدمت به مردم عزيز كشور، سرمشق ديگر تلاشگران آباداني كشور باشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط