سه‌شنبه ۱۳۸۹/۱۱/۲۶

باهيات همراه؛

شهردار قزوين وارد عراق شد

استاندار و شهردار قزوين به همراه يک هيئت عالي از بازرگانان، توليدکنندگان و مديران استان براي شرکت در نمايشگاه اختصاصي ايران در کربلا وارد فرودگاه نجف در عراق شد.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين به همراه استاندار و يک هيئت بلندپايه اقتصادي و بازرگاني متشکل از 300 تن از مديران دستگاه هاي اجرايي و اقتصادي ، شهرداري و توليد کنندگان براي شرکت در نمايشگاه اختصاصي ايران در کربلا عازم اين استان شد و در فرودگاه نجف مورد استقبال سيد جعفر موسوي معاون استاندار کربلا، السيد يوسف الصبوحي مشاور اول استاندار کربلا و کارمندان کنسولگري ايران در کربلا قرار گرفت.
بازار عراق براي صادرات محصولات ايراني و توليدي در استان قزوين بازار مناسبي است و به منظور افزايش زمينه صادرات غيرنفتي در يکي دوسال اخير اقدامات مناسبي براي بسترسازي اين کار صورت گرفته است. با سفر استاندار قزوين به کربلا و سفر استاندار کربلا به قزوين زمينه افزايش مبادلات اقتصادي فراهم شد و برپايي نمايشگاه اختصاصي در دستور کار قرار گرفت.
برگزاري همايش فرصتهاي سرمايه گذاري در هتل هدي الوالي کربلا، نشست تخصصي با تجار و بازرگانان کربلا، ديدار با استاندار کربلا و زيارت اماکن مقدسه از برنامه هاي پيش بيني شده در اين سفر است.
نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران در کربلا روز چهارشنبه 27 بهمن ماه با حضور مقامات رسمي در منطقه حي الحسين کربلا افتتاح خواهد شد و انتظار مي رود مورد استقبال مردم اين استان قرار گيرد.
 بيش از 116 شرکت توليدي صنعتي و کشاورزي در اين نمايشگاه حضور دارند و در فضايي به مساحت چهارهزار و 500 مترمربع توانمندي هاي خود را عرضه خواهند کرد.
 نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران در کربلا به مدت چهار روز در منطقه حي الحسين برگزار خواهد شد و مردم اين استان از ساعت 10 صبح تا پنج بعد ازظهر روزهاي تعيين شده مي توانند ضمن بازديد از اين نمايشگاه با توانمندي هاي صنعتي، کشاورزي و شهرداري قزوين کشورمان آشنا شوند.
در دومين روز حضور هيئت ايراني در کربلا با تعيين کميته هاي تخصصي راه هاي گسترش تجاري دو کشور بررسي مي شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط