پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۸/۰۲

مظفری:

به 288 درخواست مردمی سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین رسیدگی شد

محمدصادق مظفری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: طی یک ماه گذشته، 288 درخواست مردمی از سامانه 137 شهرداری به این سازمان ارجاع شده و در دستور کار واحدهای مختلف سازمان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای سبز شهرداری قزوین؛ مظفری افزود: عمده موضوعات مورد درخواست شهروندان رفع خطر و خشکه گیری درختان، آبیاری فضای سبز، روشنایی بوستان ها و رسیدگی به سرویس های بهداشتی و آبخوری بوستان هاست.

مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری قزوین ادامه داد: از مجموع 288 درخواست ارجاع شده به این سازمان، 238 درخواست رسیدگی و پاسخگویی شده و 50 درخواست در دست اقدام قرار دارد.

مظفری اظهار داشت: در سال جاری اقدامات مهمی در زمینه بازپیرایی بوستان ها و فضاهای سبز، توسعه طرح های آبیاری قطره ای و روشنایی بوستان ها اجرا شده که نقش بسزایی در تامین رضایت شهروندان در این موارد داشته است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط