مدیرمرکز 137 آمار تیرماه را اعلام کرد؛
نظافت معابر در صدر درخواستهای شهروندان
کوزهگرها، مدیرمرکز 137 درخواست نظافت معابر عمومی را بیشترین درخواست شهروندان در اولین ماه تابستان اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای اجرایی شهر137؛مهدی کوزهگرها،مدیر مرکز با اشاره به آمار تیرماه سال جاری اعلام کرد: در ماه گذشته 5 هزار و 759 بار تلفن های مرکز 137 به صدا درآمدکه از این بین 2 هزار و 621 درخواست قابلیت ثبت داشتهاست.
او ادامه داد: براساس بررسی واحد آمار ، نظافت معابر عمومی به خصوص کوچهها بیشترین درخواست شهروندان بوده، این درحالی است که نظافت، شامل: لایروبی،تخلیه و شست و شوی مخازن زباله و نظافت جوی ونهرها نیز بودهاست.
به گفته کوزهگرها،پس ازآن، مرمت آسفالت حاصل از حفاری(آب،برق،گاز وتلفن) بوده که در رتبه دوم درخواستها قرار داشتهاست.
مدیر مرکز 137 افزود: رتبه سوم مطالبه شهروندان به برطرف کردن سدمعبر خودروهای دورهگرد و دستفروش اختصاص دارد.
این مدیر شهری، جمعآوری سگهای بیصاحب، تخلفات ساختمانی به ویژه سدمعبر مصالح ساختمانی را در رتبههای بعدی اعلام کرد.
کوزهگرها با اشاره به جایگاه سازمانها از حیث کمی درخواستهای ارجاعی شهروندان اظهارکرد: سازمان مدیریت پسماند، بیشترین درخواست ثبتی را داشته که پس از آن به ترتیب سازمان پارکها و فضای سبز، سازمان ساماندهی مشاغل و فرآوردههای کشاورزی، سازمان حمل ونقل و ترافیک،سازمان زیباسازی، مرکز توسعه اجتماعی و مرکز کنترل ترافیک بوده که نسبت به ماه گذشته از لحاظ کمی تفاوت چندانی نداشته است.
مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر، همچنین به ارزیابی مناطق از حیث کمی در ثبت درخواستهای شهروندان پرداخت و گفت: منطقه 2بیشترین ورودی پیام شهروندان را داشته،این درحالی است که به ترتیب منطقه 1،منطقه 4 و منطقه 3 به لحاظ ارجاع پیامهای شهروندان در رتبههای بعدی قرار داشته که نسبت به مدت مشابه ماه گذشته تفاوتی نداشتهاست.
کوزهگرها یادآور شد که در ماه گذشته نیز نظافت معابر عمومی رتبه نخست مطالبات شهروندی از مدیریت شهری بوده است.
پایان پیام