شنبه ۱۳۹۲/۰۳/۰۴

كاظمي، مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين:

اطلاع‌رساني صحيح روابط عمومي‌ها مي‌تواند عامل توسعه شهر قزوين باشد

اطلاع رساني صحيح روابط عمومي‌هاي شهرداري مي‌تواند عامل توسعه شهر قزوين باشد بر اين اساس روابط عمومي‌ها مي‌توانند به عنوان پل ارتباطي بين مجموعه مديريت شهري و مردم در زمينه نحوه دريافت خدمات قابل ارائه از سوي دستگاه‌ها به مردم نقش اساسي ايفا کنند.

 

مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: اطلاع رساني صحيح روابط عمومي‌هاي شهرداري مي‌تواند عامل توسعه شهر قزوين باشد بر اين اساس روابط عمومي‌ها مي‌توانند به عنوان پل ارتباطي بين مجموعه مديريت شهري و مردم در زمينه نحوه دريافت خدمات قابل ارائه از سوي دستگاه‌ها به مردم نقش اساسي ايفا کنند که خود نوعي خدمت محسوب مي‌شود.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ سيد مهدي کاظمي در مراسم  گراميداشت  روز روابط عمومي‌‎ كه به ميزباني سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين برگزار شد، افزود:برقراري ارتباط و تعامل سازنده با مردم و نيز انعکاس مسائل و مشکلات آنان به مديران ارشد دستگاه‌ها از  وظايف مهم  روابط عمومي‌ها است که اين امر موجب تقويت اعتماد عمومي و نيز تسريع در روند خدمت رساني به آنان خواهد شد.
كاظمي با تاكيد بر اينكه پويايي روابط عمومي‌ها موجب رشد و بالندگي مجموعه ها و ادارات و مراکز مي‌شود، گفت: برقراري ارتباطي درست و مناسب با رسانه ها به منظور انعکاس درست اخبار دستگاههاي اجرايي از ديگر مواردي است که بايد به جد مورد توجه قرار گيرد.
وي در ادامه با اشاره به احداث دهكده طبيعت بيان كرد: دهكده طبيعت به عنوان يكي از پرو‍ژه‌هاي مهم و با جاذبه‌هاي متنوع طبيعي و زيست محيطي در بوستان ملي باراجين در حال احداث مي‌باشد.
وي افزود: با احداث پروژه دهکده طبيعت مجموعه اي از حيوانات ، پرندگان و خزندگان در اين سايت نگهداري مي شوند و در كنار آن امكانات رفاهي و جاذبه هاي متنوع طبيعي و زيست محيطي پيش بيني شده است.
مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز افزود: پروژه دهكده طبيعت يكي از پروژه هاي بزرگ و مهم و در عين حال حساس، كه براي اجراي استانداردهاي آن از نظر كارشناسان و متخصصان كشوري در زمينه جانمايي و نگهداري حيوانات، پرندگان، خزندگان و به طور كلي طراحي فني سايت بهرهمند مي‌شويم.
وي ضمن تشکر از همکاري و مساعدت مجموعه مديريت شهري براي اجراي اين پروژه افزود: در فاز يك اين پروژه كه در سطح 70 هزار متر مربع در حال احداث است، مزرعه گاوميش ها، حيوانات اهلي، سوله گوزن ها، كبوترخانه، باغ خزندگان، سالن تاکسيدرمي، آمفي تئاتر، بركه و آبشار، آكواريوم بزرگ، خانه روستايي، ساختمان اداري و مديريت، پاركينگ و ... پيش‌بيني شده است.
در ادامه علي رضا منجم، رئيس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين نيز با تشكر از ميزباني سازمان پارك‌ها گفت: تلاش كارشناسانه روابط عمومي هاي شهرداري قزوين در برگزاري مراسم خوش حسابان، استقبال از بهار و افتتاح پروژه هاي شاخص قابل تقدير است.
وي با تشكر از تلاش هاي روابط عمومي ها در برگزاري مراسم افتتاح پروژه هاي شاخص به خصوص روابط عمومي هاي مناطق سه گانه شهرداري قزوين بيان كرد: در آينده نزديك برگزاري مراسم سوگواري امام راحل، استقبال از كاروان هاي اعزام به حرم امام راحل، روز نهضهت 15 خرداد و  افتتاح پروژه هاي شاخص در 3 مردادماه را پيش رو داريم كه براي برگزاري اين مراسم ها به نحو احسن بايد تلاش كنيم مناسب سازي فضاهاي شهري و ادارت را به خوبي انجام دهيم.
وي با اشاره به نزديك شدن انتخابات بيان كرد: بايد فضاسازي شهر براي برگزاري انتخابات به نحو احسن انجام شود.
منجم بر تقويت تعامل با رسانه ها تاكيد كرد و افزود: بايد كيفيت و كميت اطلاع رساني در سال جاري نسبت به سال گذشته ارتقاء يابد چراكه همکاري رسانه‌ها با مديريت شهري و انعکاس اخبار فعاليت‌ها و رويدادها باعث مي‌شود، شهرداري قزوين در انجام ماموريت‌هاي محوله در مسير توسعه و تحول روزافزون شهر موفق‌تر عمل کند و مردم نيز همراهي قابل ملاحظه اي با شهرداري داشته باشند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط