شنبه ۱۳۹۲/۰۳/۰۴

رهبري منش، معاون طرح و برنامه شهرداري خبرداد:

افزايش رضايت شهروندان از وضعيت اصلاح هندسي معابر شهر قزوين

در نظرسنجي از شهروندان در خصوص اصلاح هندسي خيابان‌ها، درج تابلو و علائم راهنمايي به منظور تسهيل ترافيک شهري و ايمن سازي معابر، رضايت شهروندان 3/10 درصد افزايش يافته است.

 

معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين گفت: در نظرسنجي از شهروندان در خصوص اصلاح هندسي خيابان‌ها، درج تابلو و علائم راهنمايي به منظور تسهيل ترافيک شهري و ايمن سازي معابر، رضايت شهروندان در سال 91 نسبت به سال 90، 3/10 درصد افزايش يافته است.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ جمال رهبري منش افزود: همچنين در اين نظرسنجي رضايت شهروندان نسبت به سال 1389 رشد 4/ 15 درصدي داشته است که با توجه به رشد رضايت نسبت به سال هاي گذشته، تلاش مجموعه شهرداري در اين خصوص قابل تقدير است .
رهبري منش با بيان اينكه پياده‌سازي برنامه‌ها و طرح‌هاي کاربردي به منظور رفع معضلات ترافيک شهر به منظور تسهيل ترافيک و ايمن سازي معابر از مهم ترين وظايف شهرداري است، بيان كرد: در جهت افزايش ايمني معابر و کمک به تسهيل و رفع ترافيک اقدامات فراواني توسط شهرداري قزوين صورت گرفته که ميتوان به احداث تقاطع‌هاي غير همسطح، اصلاح هندسي خيابان ها و معابر و ميادين و استقرار طرح عابرياري اشاره کرد.
وي افزود: بهره‌گيري از سيستم‌هاي کنترل هوشمند ترافيک راهکاري مناسب براي کنترل و کاهش حجم ترافيک است که از جمله اين سيستم‌هاي هوشمند استفاده از چراغ‌هاي راهنمايي و دوربين ترافيکي است.
 پايان پيام

 

تصاویر مرتبط