پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۷/۲۵

همایش بزرگ پیاده روی اربعین در قزوین برگزار می شود

با مشارکت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛همایش بزرگ پیاده روی اربعین همراه با قرائت زیارت اربعین در قزوین برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ همایش بزرگ پیاده روی اربعین از آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) قزوین به سمت مزار شهدادی گمنام، یادمان نورالشهدا، برگزار می شود.

طبق این گزارش؛ در این مراسم که همزمان با روز اربعین حسینی برگزار می شود، کاروان پیاده روی ساعت 8:30 صبح از امامزاده اسماعیل (ع) قزوین در مسیر میدان آزادی، میدان سرداران، خیابان شهید بابایی و میدان جانبازان به سمت مزار شهدادی گمنام (یادمان نورالشهدا) حرکت می کند.

بر اساس این گزارش؛ از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در آستانه اربعین حسینی مشارکت با سازمان زیبا سازی شهرداری در فضا سازی پیاده راه فرهنگی  سبزه میدان است که برای شهروندان فضای معنوی را ایجاد کرده است.

در این گزارش آمده است؛ مشارکت در برپایی نمایشگاه پیاده روی ستاد مردمی اربعین در پیاده راه فرهنگی سبزه میدان و فضا سازی شهری در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط