شنبه ۱۳۹۲/۰۲/۲۸

هنرور، مدير امور سرمايه‌گذاري و مشارکت شهرداري قزوين:

ساخت هتل سبز با مشارکت مجموعه مديريت شهري محقق مي‌شود

به منظور فراهم كردن زيرساخت‌هاي گردشگري در شهر قزوين، احداث هتل سبز در دستور کار مجموعه مديريت شهري قرار گرفت.

 

 مدير امور سرمايه‌گذاري و مشارکت شهرداري قزوين گفت: شهرداري قزوين به منظور فراهم كردن زيرساخت‌هاي گردشگري و قرار گرفتن در مسير توسعه، در حال ساخت هتل سبز در ناحيه هفت سنگان با حمايت از سرمايه گذار مربوطه است.
عليرضا هنرور به کاربري‌هاي موجود اين هتل اشاره و تصريح کرد: احداث هتل، سالن اجتماعات، کنفرانس، سالن هاي پذيرايي و سوئيت  از جمله کاربري هاي آن مي‌باشد که با پيش بيني اين موارد، گامي مهم در راستاي رفع نقيصه هاي موجود در شهر براي برپايي همايش هاي ملي و کنفرانس ها که همراه با دعوت از ميهمانان برون استاني است برداشته شود.
اين مسوول، از صدور پروانه ساختماني اين هتل به وسيله شهرداري خبر داد و افزود: بعد از اين اقدام، گودبرداري هتل و (سالن اجتماعات )آن انجام شده است که با ارزيابي از سوي شهرداري، سعي در اجراي به موقع و کيفي اين پروژه به منظور بهره برداري آن براي توسعه شهر داريم.
وي به پيش بيني برنامه زمان بندي براي اجراي هتل سبز در موعد مقرر اشاره و خاطر نشان کرد: در اين راستا، شهرداري اهتمام جدي و لازم را با استفاده از ظرفيت هاي موجود به منظور اتمام به موقع اين پروژه به عنوان يکي از طرح هاي تأثير گذار در شهر دارد.
هنرور  توسعه گردشگري را يکي از چشم اندازهاي مهم و تعريف شده براي قزوين بر شمرد و اظهار كرد: از همين رو، فراهم كردن زير ساخت هاي لازم در اين حوزه، کمک شاياني به تحقق اين هدف مي کند و ساخت هتل سبز به همت شهرداري قزوين در ناحيه هفت سنگان که فاقد هتل است، مي تواند تسهيل کننده اين روند باشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط