شنبه ۱۳۹۲/۰۲/۲۱

عرشيان، مدير عامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

پارکينگ هاي شهر قزوين به مزايده گذاشته مي شوند

پارکينگ هاي سطح شهر قزوين پس از بررسي کارشناسي تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري به مزايده گذاشته مي شوند.

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پارکينگ هاي سطح شهر قزوين پس از بررسي کارشناسي تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري به مزايده گذاشته مي شوند.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، عرشيان افزود: در حال حاضر 9پارکينگ درسطح شهر قزوين با تعرفه شورا ي محترم اسلامي فعال هستند که براساس ظرفيت و تقاضايي که از سوي شهروندان براي پارک خودرو مي شوند، دسته بندي شده اند.
وي با اشاره به اين که اين پارکينگ ها به سه دسته تقسيم شده اند، اضافه کرد: دسته اول شامل پارکينگ هاي شهيدانصاري و رازي، دسته دوم شامل پارکينگ هاي کوثر، بازار و دانش و دسته سوم نيز شامل پارکينگ هاي 7دي، طالقاني وآسان پارک است.
اين مسئول ادامه داد: بحث کارشناسي اين پارکينگ ها به طور دقيق توسط کارشناسان دادگستري بررسي شده و ظرفيت واجاره بهاي ماهيانه آن ها مشخص مي شود.
اسماعيل عرشيان عنوان کرد: پس از بررسي کامل کارشناسان تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري اين پارکينگ ها به مزايده گذاشته مي شوند.
عرشيان تصريح کرد: باتوجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته در آينده پارکينگ هاي طالقاني و آسان پارک به دليل نزديک بودن به يکديگر تلفيق خواهند شد.
به گفته وي پارکينگ سرچشمه به سيستم مديريت مکانيزه مجهز شده و در آينده نزديک بقيه پارکينگ هاي سطح شهر قزوين نيز به اين سيستم مجهز خواهند شد.
اين مسئول با اشاره به اين که قرارداد پيمانکار کارت پارک نيز روبه اتمام است، گفت: در حال حاضر طرح کارت پارک در 12خيابان سطح شهر قزوين اجرا مي شود که با اجراي اين طرح در خيابان مولوي به زودي تعداد خيابان هاي مجهز به کارت پارک به 13خيابان افزايش مي يابد.
اين مدير افزود: پس از بررسي کارشناسي و برآورد هزينه هاي طرح کارت پارک در اين خيابان ها، طرح کارت پارک نيز به مزايده گذاشته مي ود.
عرشيان عنوان کرد: در مزايده جديد در مزايده جديد قبض سنتي کاملا حذف شده و به صورت صددر صد مکانيزه اجرا مي شود .
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط