دوشنبه ۱۳۸۹/۱۱/۱۱

زمين سازمان خدمات موتوري سابق شهرداري قزوين با كاربري آرامستان طراحي شد

زمين سازمان خدمات موتوري سابق با کاربري آرامستان طراحي و براي اجرا به سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين فرستاده شد.

 

فرزانه صفاري زاده، مسئول پروژه طراحي زمين سازمان خدمات موتوري و كارشناس سازمان خدمات طراحي شهرداري قزوين، با اعلام خبر فوق افزود: سايت اين پروژه، زميني به مساحت 1/1 هکتار است که با توجه به همجواري آن با آرامستان هاي سنتي و قديمي شهر ازجمله؛ بهشت حسيني، بهشت صدر و نوبلي، به کاربري آرامستان تبديل مي شود.
صفاري زاده با بيان اينكه در طراحي اين زمين مطالعات اجتماعي- فرهنگي، شهرسازي و اقتصادي به صورت کامل صورت گرفته است، اظهار كرد: با بهره گيري از نظرات مراجعين در خصوص کمبودهاي کنوني آرامستان هاي سه گانه همجوار زمين، كاربري هايي به صورت مشترک براي تکميل و توسعه آرامستان ها پيشنهاد شد.
وي با اشاره به اينكه در طراحي آرامستان جديد، نزديک به3 هزار متر مربع آرامگاه خانوادگي و يك هزار و 992 واحد قبر 3 طبقه 5 هزار و 766عدد قبر) در فضاي باز پيش بيني شده است، گفت: سرويس بهداشتي، آبخوري، نمازخانه، مغازه تجاري گلاب و گل فروشي، پارکينگ، سايبان، محل نشستن و نگهباني در طرح اين آرامستان در نظر گرفته شده است.
مسئول پروژه طراحي زمين سازمان خدمات موتوري يکي از محوري ترين اهداف طرح اين پروژه را ايجاد درآمد و تأمين بخشي از هزينه هاي خدمات شهري، فرهنگي و اجتماعي عنوان كرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط