سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۲/۰۳

نصرتي، شهردار قزوين:

مشکل احداث هنرستان‌ فني شهر قزوين حل مي‌شود

شهرداري قزوين مساعدت‌هاي لازم براي حل کردن مشکلات احداث هنرستان فني در اين شهر را انجام مي‌دهد.

 

شهردار قزوين گفت: مسوولان مربوطه و خيران مدرسه‌ساز مي‌توانند پروژه احداث هنرستان فني ناحيه 2 آموزش و پرورش در منطقه سرتک را آغاز کنند.
مسعود نصرتي در جلسه شوراي اداره کل آموزش و پرورش استان به مشکلات زمين منطقه سرتك براي احداث مدرسه اشاره و خاطر نشان کرد: اين زمين در مساحت 2 هزار و 500 متر مربع مشکل خاصي ندارد و مشکلات موجود، مربوط به باقيمانده مساحت اين زمين است که شهرداري با انجام اقدامات لازم، آنها را حل مي‌کند.
اين مقام مسوول متذکر شد: فضاهاي آموزشي شهر بايد در مکان‌هاي مناسبي احداث شود تا مشکلاتي از جمله بار ترافيکي و تردد شهروندان را کاهش دهد.
خليلي رئيس انجمن خيران مدرسه‌ساز استان نيز با بيان به اين مطلب که خيران مدرسه‌ساز قزويني مشارکت‌هاي خوبي در احداث مدارس دارند، از زحمات و تلاش‌هاي آنان در اين امر خداپسندانه قدرداني كرد.
وي با بيان اين مطلب که خيران قزويني درخواست دارند هنرستان فني در ناحيه 2 آموزش و پرورش در منطقه سرتک و در مساحت 4 هزار متر مربع احداث شود، افزود: آنها حاضر هستند مبلغ 3 ميليارد تومان براي ساخت اين مدرسه کمک مالي ‌کنند.
خليلي گفت: زمين مدرسه در منطقه سرتک با مشکلاتي مواجه است و ما از شهردار قزوين تقاضا داريم براي برطرف کردن اين مشکلات، اقدامات لازم را انجام دهد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط