شنبه ۱۳۹۲/۰۱/۳۱

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

عمليات نصب پل هوايي تقاطع شهيدبابايي با 50درصد پيشرفت فيزيکي در حال اجراست

عمليات نصب پل هوايي عابر پياده تقاطع شهيدبابايي شهر قزوين با 50درصد پيشرفت فيزيکي در حال اجرا است.

 

مدير عامل سازمان حمل و نقل وترافيک شهرداري قزوين گفت: عمليات نصب پل هوايي عابرپياده تقاطع شهيدبابايي شهر قزوين با 50درصد پيشرفت فيزيکي در حال اجرا است.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: با بهره‌برداري از تقاطع هاي نصر و سرداران و به تبع آن افزايش سرعت وسايل نقليه در بلوار شهيد بهشتي در محدوده اين دو تقاطع غيرهمسطح همواره يکي از دغدغه هاي مديران شهري تامين ايمني تردد عابرين پياده از عرض بلوار شهيدبهشتي بوده است.
وي افزود: بنابراين با توجه به زمان بر بودن احداث پل هوايي عابرپياده در اين محدوده از شهر، سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در کوتاه مدت با نصب تابلوهاي اخطاري، چراغ هاي چشمک زن، سرعت کاه و تابلوهاي محدوديت سرعت (vsl)به نحو نسبتا مناسبي ايمني تردد عابران پياده در اين محدوده از شهر را تامين کرده است.
اين مسوول عنوان کرد: همزمان با راهکارهاي کوتاه مدت، پروژه پل هوايي عابرپياده با طول عرشه 70متر به صورت دو دهانه اصلي در تقاطع خيابان شهيدبابايي بلوار شهيد بهشتي مقابل ايستگاه آتش نشاني شهيدبابايي با همراهي سازمان زيبا سازي و توسط مشاور ذيصلاح طراحي شده که در حال اجرا است.
مدير سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: در طرح پل هوايي در راستاي هماهنگي با پل هاي غير همسطح نصر و سرداران المان هاي معماري در طول عرشه درمحل و پايه ها در نظر گرفته شده است و سيستم سازه اي پل هوايي ترکيبي از قاب خمشي و خرپايي است و 4 دستگاه پله برقي در طراحي و جانمايي معماري پل در نظر گرفته شده و اقدامات لازم جهت تهيه و نصب از طريق سرمايه گذار در حال انجام است و تلاش مي گردد تا نيمه دوم سال 92 با همراهي واحد سرمايه گذاري شهرداري اجرايي گردد.
به گفته وي طبق زمان بندي پيش بيني شده افتتاح و بهره برداري از پل مذکور در  ارديبهشت ماه سال جاري است.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط