فرازمند، مديرعامل سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين:
اقدامات موثري در ايام نوروز 92 براي افزايش رفاه حال مسافران انجام شد
فعاليتهاي نوروزي سال 92 توسط سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين تشريح شد.
مديرعامل سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: اين سازمان در راستاي افزايش رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزي اقدامات موثري در ايام نوروز 92 انجام داد.
به گزارش ر.وابط عمومي سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين؛ سعيد فرازمند افزود: ارتباط و هماهگي با شركتهاي مسافربري، انجمن صنفي شركتها و رانندگان و حمل و نقل پايانه ها در ايام نوروز و استقرار كشيكهاي سازمان در ايام نوروز به صورت 24 ساعته در محل پايانه ها و رسيدگي به مشكلات احتمالي و خدمات و راهنمايي مسافرين نوروزي از اقدامات انجام شده در ايام نوروز بود.
وي تعمير كلي سرويس بهداشتي، رنگ آميزي جداول، گل كاري و احداث باغچه در مقابل شركت تعاوني هاي سواريها، هرس درختان و رنگ آميزي تيرهاي برق و نرده ها و سرويس دوربين هاي مدار بسته، هماهنگي و همكاري لازم با سازمان گردشگري و ميراث فرهنگي و در اختيار گذاشتن غرفه اي در سالن انتظار ترمينال آزادگان به همين منظور و نصب بنر و پلاكاردهاي تبريك سال نو و همچنين بنرهاي هشداري با همكاري نيروهاي انتظامي در بيرون و داخل ترمينال آزادگان و غرب از جمله اقدامات انجام شده در اين ايام بود.
فرازمند ادامه داد: استقرار سفره هفت سين در ترمينال آزادگان و غرب و توزيع و پخش بروشورهاي تبريك سال نو بين اتوكارها و شركت هاي مسافربري، اهداي پكيجهاي نوروزي شامل تنگ ماهي به شركتها و انجمن هاي شركتهاي تعاوني و رانندگان و پخش شيريني و شكلات بين مسافرين نوروزي،ساماندهي پاركينگ سواريهاي كرايه و ماشين هاي شخصي با خط كشي معابر و اضافه كردن فضاي پاركينگ، اصلاح روشنايي هاي ترمينال آزادگان و غرب جهت ديد بهتر دوربين ها و سهولت در رفت آمد اتوكار ها و مسافرين در ترمينال ها و هماهنگي با نيروهاي انتظامي در استقرار ثابت نيروي انتظامي و راهور در ايام نوروز در ترمينال از ديگر اقدامات اين مجموعه در ايام نوروز 92 بود.
پايان پيام