شنبه ۱۳۹۲/۰۱/۲۴

عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

پارکينگ خودروهاي سنگين قزوين 27 فروردين ماه سال جاري به بهره برداري مي‌رسد

پارکينگ خودروهاي سنگين شهر قزوين با اعتباري بالغ بر50ميليون تومان و وسعت 5هزار متر مربع 27فروردين ماه سال جاري به بهره برداري مي‌رسد.

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پارکينگ خودروهاي سنگين شهر قزوين با اعتباري بالغ بر50ميليون تومان و وسعت 5هزار متر مربع که در بلوار جمهوري اسلامي احداث شده است، 27فروردين ماه سال جاري به بهره برداري مي رسد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: با توجه به ضرورتي که نسبت به احداث پارکينگ خودروهاي سنگين در سطح شهر قزوين احساس مي شود سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اقدام به احداث اين پارکينگ در محدوده بلوار جمهوري اسلامي کرد.
عرشيان افزود: زمين لازم براي احداث پارکينگ خودروهاي سنگين در بلوار جمهوري اسلامي توسط منطقه يک شهرداري قزوين تملک شده بود که در اختيار سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار گرفت.
اين مسوول با اشاره به اينکه عمليات اجرايي اين طرح از اسفندماه سال گذشته شروع شده است، گفت: عمليات اجرايي احداث اين پارکينگ شامل عمليات زيرسازي، کف سازي، محصور کردن، تجهيز روشنايي پارکينگ و نصب تابلوهاي مورد نياز براي پارکينگ بود که به طور کامل انجام شده و پارکينگ آماده بهره برداري است.
کارشناس پارکينگ سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: علاوه بر خودرو هاي سنگين، مراجعين بهشت صدر، بهشت حسيني و چهارراه نوبلي نيز مي توانند از امکانات اين پارکينگ استفاده کنند.
عرشيان در ادامه با اشاره به راه اندازي مرکز خريد و فروش خودرو در محدوده اين پارکينگ اظهار كرد: در ضلع شرقي ميدان مادر يک مرکز غير رسمي خريد و فروش خودرو وجود دارد که  باعث ترافيک شده است که با توجه به پيگيري هاي نيروي انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي در اين خصوص سازمان حمل و نقل و ترافيک  به منظور جلوگيري از ترافيک مذکور و انتظام بخشي استقرار فروشندگان و خريداران و همچنين افزايش امنيت محيطي اقدام به راه اندازي مرکز رسمي خريد و فروش خودرو در محدوده اين پارکينگ کرده است.
وي افزود: با توجه به موقعيت مناسب اين زمين براي راه اندازي مرکز خريد و فروش خودرو اقدامات اوليه مانند اخذ مجوز نيز صورت گرفته است.
اين مسوول ادامه داد: اجراي عمليات عمراني اين مرکز خريد وفروش به بخش خصوصي واگذار شده است که پس از هماهنگي هاي لازم با اداره ثبت اسناد و املاک، عمليات عمراني آن آغاز مي شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط