چهارشنبه ۱۳۹۱/۱۲/۲۳

مدير واحد مطالعات سازمان ترافيك شهرداري قزوين :

بانک اطلاعاتي سرعتکاه هاي شهر قزوين تهيه مي شود

مدير واحد مطالعات ، طراحي و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين از تهيه بانک اطلاعاتي ساماندهي سرعتکاه هاي سطح شهر براساس استانداردها و ضوابط موجود با اعتباري بالغ 70 ميليون ريال و به مدت اجرايي دو ماه خبرداد.


به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، فرزانه منتظري اظهار داشت: اين طرح تا پايان سال 91 قابل بهره برداري خواهد بود .
وي با اشاره به اهداف اجراي اين طرح عنوان کرد: هدف از اجراي اين طرح تهيه ليست سرعتكاه هاي موجود و بررسي ضرورت وجود يا عدم وجود آن ها و نيز استانداردهاي آن ها مطابق با ضوابط و استانداردهاي حوزه حمل و نقل و ترافيك است.
اين مسئول تصريح کرد: در اين راستا ضروري است، شهروندان محترم و همكاران عمراني مناطق شهرداري قزوين از احداث سرعتكاه بدون هماهنگي با اين حوزه و به صورت غير استاندارد اجتناب کنند.
دير واحد مطالعات ، طراحي و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوينافزود: پس از تكميل پروژه برداشت و ساماندهي سرعتكاه ها، اين سازمان به يكپارچه سازي و استانداردسازي سرعتكاه هاي متعدد در سطح معابر خواهد پرداخت.
منتظري ادامه داد: همچنين به صورت همزمان عمليات تهيه و نصب علائم پپيش آگاهي سرعتكاه هاي موجود (نصب تابلو و رنگ آميزي) نيز صورت خواهد گرفت.
 
 پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط