پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۲/۱۲

برگزاری کارگاه مدیریت مالی شخصی و شناخت بازار سرمایه در دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین

«کارگاه مدیریت مالی شخصی و شناخت بازار سرمایه» در دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز شهرداری قزوین برگزار شد تا علاقه مندان موضوع مدیریت مالی شخصی و خانواده به همراه شناخت بازار سرمایه از این فرصت بهره ببرند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز شهرداری قزوین؛ سید حامد موسوی با بیان این خبر گفت: ضرورت نیاز به آموزش های حوزه مدیریت مالی فردی و خانواده، شناخت کامل روش های تامین سرمایه بدون نیاز به ایجاد بدهی و سرمایه گذاری در بازار سرمایه در راستای سرمایه گذاری های کوتاه مدت و بلند مدت با هدف کمک به رونق تولید و چرخه اقتصادی به عنوان مهمترین رکن رونق در اقتصاد است.
وی افزود: شرکت کنندگان این دوره علاوه بر دریافت آموزش های فوق، موفق خواهند شد با حضور در بازارهای سرمایه و بورس اوراق بهادار اقدام به سرمایه گذاری در حوزه های تولید نمایند.
موسوی خاطرنشان کرد: توصیه می شود افراد با حضور در این کارگاه ها علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده با روش های دوری از بدهی و سرمایه گذاری در تولید آشنا شوند تا از بروز اشتباهات سرمایه گذاری طلا، سکه و ماشین که ایجاد تورم می کند، جلوگیری و به سمت بازارهای سرمایه سوق پیدا کنند.
گفتنی است این دوره آموزشی روز گذشته، در دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط