چهارشنبه ۱۳۹۱/۱۲/۰۲

گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

عمليات عمراني احداث 3سرويس بهداشتي در سال جاري به اتمام رسيد

در راستاي حل مشكل نياز شهروندان به سرويس هاي بهداشتي در اماکن عمومي و معابر امسال توسط منطقه سه شهرداري قزوين احداث سه سرويس بهداشتي به اتمام رسيد.

مديرمنطقه سه شهرداري قزوين گفت: در راستاي حل مشكل نياز شهروندان به سرويس هاي بهداشتي در اماکن عمومي و معابر  امسال توسط منطقه سه شهرداري قزوين احداث سه سرويس بهداشتي با اعتبار 150ميليون تومان به اتمام رسيد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي با بيان اينکه در بودجه سال آينده نيز احداث دو سرويس بهداشتي با 6چشمه و با اعتبار 150ميليون تومان پيشنهاد شده است، افزود: در سال آينده پيشنهاد شده است كه با تخصيص اعتبار در بازارچه مرواريد شهرك مينودر و بلوار امام خيمني(ره) روبروي نمايشگاه بين المللي براي تردد مسافرين به سمت اتوبان و اسماعيل آباد، دانشجويان و بازدكنندگان نمايشگاه احداث شود.

وي بيان كرد: در سال جاري عمليات عمراني احداث سرويس‌هاي بهداشتي در بازارچه کابل البرز شهرک مينودر، بوستان گلبرگ، خيابان شهيدبابايي (ضلع جنوب غربي جانبازان) در راستاي افزايش رفاه حال شهروندان به اتمام رسيده است.

گنجي اضافه كرد: هر سرويس بهداشتي با 6چشمه، 4 چشمه براي آقايان و 2 چشمه براي خانم‌ها و با اعتبار 50ميليون تومان در سال جاري احداث شده است.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين با اظهار اينکه احداث سرويس بهداشتي در مکان‌هاي فوق يکي از خواسته‌هاي شهروندان ساکنين منطقه سه شهرداري قزوين بود، گفت: کمبود سرويس هاي بهداشتي در اماکن عمومي و معابر باعث شده  نياز به سرويس‌هاي بهداشتي عمومي مناسب و مجهز در سطح شهر بيش از گذشته احساس شود بر اين اساس امسال احداث 3 چشمه سرويس بهداشتي در دستور کار  اين مجموعه قرار گرفت.

اين مقام مسوول با بيان اينکه دسترسي آسان و سريع شهروندان به امكانات و خدمات شهري يكي از مهم‌ترين وظايف مديريت شهري در هر شهري است، افزود: احداث سرويس بهداشتي در ساير اماکن عمومي در منطقه سه شهرداري قزوين در دستور کار قرار گرفته است که با توجه به اختصاص بودجه اجرايي خواهد شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط