شنبه ۱۳۹۸/۰۲/۰۷

عرشیان:

سامانه هوشمند خرید و فروش تاکسی (با ما تاکسی) راه اندازی شد

اسماعیل عرشیان مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از راه اندازی سامانه هوشمند خرید و فروش تاکسی (با ما تاکسی) در پرتال سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: به منظور رفاه حال خریداران و فروشندگان تاکسی، سامانه هوشمند خرید و فروش تاکسی (با ما تاکسی) در پرتال سازمان تاکسیرانی راه اندازی شد و با استفاده از این سامانه، تمامی معاملات به صورت رو در رو و مستقیم انجام شده و نیازی به وجود واسطه نیست.

وی افزود: تاکسیرانانی که قصد فروش تاکسی خود را دارند، می توانند با وارد کردن کد خودرو و کد ملی، تاکسی خود را برای فروش در این سامانه ثبت کنند و متقاضیان خرید تاکسی نیز می توانند با مشاهدۀ تاکسی های عرضه شده و اطلاع از مدل، قیمت و سایر شرایط خودرو، نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: اجرای سیاست هوشمندسازی و ارائه خدمات به صورت الکترونیک به تاکسیرانان و مراجعین، جزو برنامه های مهمی است که سازمان تاکسیرانی در دستور کار خود قرار داده است.

وی در خاتمه گفت: تا کنون 10 فرآیند خدمات سازمان تاکسیرانی به صورت هوشمند و الکترونیک انجام پذیرفته که نقش مهمی در کاهش سفرهای درون شهری و جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه شهروندان و مراجعین داشته است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط