پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۱/۰۸

شفیعی،فرماندار قزوین:

جشنواره فرهنگ و سنن از برنامه های اثرگذار مدیریت شهری در معرفی قزوین است

شفیعی،فرماندار قزوین گفت: جشنواره ملی فرهنگ و سنن اقوام ایرانی از برنامه های برجسته و اثرگذار مدیریت شهری در معرفی قزوین است که منتج به حضور اقوام مختلف در آن می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛محمد شفیعی با حضور در دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن اقوام ایرانی افزود:شهر قزوین با قدمت دیرینه خود چه در زمانی که پناهگاه عده ای از مبارزان در دفاع از حیثیت مردم بوده و چه در دوره صفویه که 56 سال پایتخت کشور شده همواره تاریخ غنی و پرباری را داشته است.

 وی اظهار کرد:طبیعت زیبا و چهار فصل، حضور و فعالیت علمای بزرگ تاریخ ساز و شهدای برجسته و بناهای متعدد تاریخی همه و همه از قزوین شهری شایسته برای توسعه گردشگری ساخته است.

شفیعی افزود:توسعه و تقویت گردشگری در سایه برنامه ریزی مناسب از سوی مدیران استانی و شهری میسر می شود.

این مسئول بیان کرد:جشنواره ملی فرهنگ و سنن اقوام ایرانی از برنامه های برجسته و اثرگذار  مدیریت شهری در معرفی قزوین است که منتج به حضور اقوام مختلف در آن می شود.

 شفیعی خاطرنشان کرد:نشان دادن و ظهور و بروز استعداد های هنری اقوام در این جشنواره می تواند وحدت ملی را بین استان های کشور را افزايش دهد.

وی افزود:هرکدام از  اقوام شرکت کننده در جشنواره فرهنگ و سنن اقوام ایرانی با حضور در جشنواره و اجرای برنامه های خود سفیر قومیت و سنن آن استان هستند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط