سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۱/۰۶

درافشانی،رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

استقبال از دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی بسیار خوب بود

درافشانی،رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: استقبال از دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی برغم بارش باران خیلی خوب بوده و به اذعان آنها این جشنواره جزو برنامه‌های فاخر فرهنگی نوروزی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ محمد درافشانی در برنامه زنده تلویزیونی بهار جانان ضمن اظهار همدردی با مردم و مسافران سیل زده در استان های گلستان، فارس و لرستان افزود: به دستور دکتر صفری شهردار قزوین، سه شنبه مصادف با چهارمین روز از جشنواره،برای همدردی با این عزیزان، برنامه های شاد جشنواره ملی فرهنگ و سنن اقوام ایرانی اجرا نشد.

وی اضافه کرد: تمام عواید فروش دومین جشنواره فرهنگ و سنن اقوام ایرانی  صرف کمک به سیل زدگان خواهد شد.

درافشانی در خصوص دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن اقوام ایرانی ادامه داد: با توجه به استقبال قابل توجه از اولین جشنواره در نوروز سال گذشته، تقریبا از 45 روز مانده به نوروز امسال مقدمات برگزاری دومین جشنواره با حمایت شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، استانداری و سایر دستگاه ها آغاز شد.

وی اظهار داشت: گروه های زیادی از استان های مختلف ایران از جمله کردستان، گلستان، خوزستان و اردبیل تاکنون به نوبت در برنامه های این جشنواره حضور یافته و برنامه اجرا کرده اند و در سه روز باقی مانده از جشنواره نیز استان های دیگر با برنامه های متنوع اجرا خواهند داشت.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، افزایش نشاط اجتماعی را یکی از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: علاوه بر این جشنواره،  در تمام مناطق منفصل شهر قزوین نیز با رویکرد محله محوری و نگاه  به حقوق  شهروندی برنامه های شاد مختلفی اجرا می شود.

شایان ذکر  است،برنامه های دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن اقوام ایرانی از شبکه سراسری شما و استانی قزوین با مشارکت صدا و سیمای مرکز قزوین به طور زنده پخش می شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط