چهارشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۲۵

عسگري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

غرفه تفکيک زباله در مبداء در مسير راهپيمايي 22 بهمن مستقر شد

سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين به مناسبت فرا رسيدن سي و چهارمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران و مشارکت همه جانبه شهروندان در بحث تفکيک زباله در مبداء غرفه هايي را در مسير راهپيمايي برپا كرد.

 مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت:غرفه هاي فرهنگي - آموزشي، تفکيک در مبداء به مناسبت فرا رسيدن سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و 22 بهمن  در مسير راهپيمايي مستقر شد.

عباس عسگري افزود: سازمان مديريت پسماند با هدف مشارکت در وحدت و همدلي مردم با رويکرد ترغيب آنان به حفظ محيط زيست  و افزايش سطح تفکيک در مبداء در سطح شهر اين غرفه ها را برپا کرد.

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با اشاره به برپايي اين غرفه‌ها در طول مسير راه پيمايي 22بهمن افزود: نقاشي، کار دستي و اطلاع رساني از جمله غرفه هاي مستقر  در اين روز با شکوه بود.
وي با اشاره به برپايي غرفه‌ نقاشي کودکان و دانش آموزان در خصوص تفکيک پسماند در مبداء، توليد و ساخت کاردستي با مواد قابل بازيافت گفت: هدف از برپايي اين غرفه ها ترويج فرهنگ تفکيک و جداسازي پسماند هاي خشک از تر و همچنين اعلام آمادگي شهروندان جهت مشارکت در اين طرح عظيم  بود.
اين مسوول خاطر نشان کرد: حضور راديو انقلاب در غرفه مرکزي واقع در خيابان سپه بر زيبايي کار افزود و حضور پر رنگ مردم فهيم و انقلابي قزوين در راهپيمايي 22 بهمن و شرکت در برنامه هاي فرهنگي غرفه هاي سازمان و همچنين برنامه هاي شاد و انقلابي راديو از رويدادهاي اين روز عظيم بود که مردم  را با سازمان و فعاليت هاي آن،طرح ها و برنامه هاي سازماني و همچنين رويدادهاي انقلاب اسلامي آشنا ساخت.
وي در پايان اظهار كرد: سازمان مديريت پسماند  به صورت ويژه و دقيق مسيرهاي راهپيمايي را پاکسازي و اقدام به تنظيف ويژه، لايروبي انهار، شستشوي خيابان ها و مخازن تعبيه شده و جهت برگزاري هر چه با شکوه تر راهپيمايي 22 بهمن كرد.

 

تصاویر مرتبط