پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۱/۰۱

اسفندیاری؛

سامانه رزرو آنلاین تورهای گردشگری شهرداری قزوین راه‌اندازی شد

محسن اسفندياري، رییس سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري قزوين گفت: سامانه رزرو آنلاین تورهای گردشگری شهرداری قزوین برای رفاه حال گردشگران راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري قزوين؛ اسفندیاری اضافه کرد: سامانه رزرو تورهای گردشگری شهرداری قزوین برای اولین بار و با هدف تسریع در رزرو و شرکت در تورهای گردشگری شهر قزوین و به سفارش سازمان نوسازی و بهسازی و دبیرخانه گردشگری شهرداری قزوین، توسط کارشناسان این سازمان طراحی و توسعه داده شد.

 رییس سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري خاطرنشان کرد: این سامانه دارای قابلیت مشاهده اطلاعات و رزرو 4 نوع تور گردشگری شهر قزوین از قبیل تور سواره، پیاده، کودک و باغ گشت را دارد که علاقمند به گردشگری در شهر قزوین می‌توانند با مراجعه به پرتال گردشگری قزوین به آدرس Tourism.qazvin.ir اقدام به رزرو تور مورد علاقه خود نمایند.

اسفندیاری در ادامه اظهار کرد: الکترونیکی شدن رزرو تورهای گردشگری اقدامی ارشمند در جهت افزایش رضایت گردشگران در استفاده از تورهای گردشگری شهر قزوین خواهد بود که همین امر توسعه صنعت گردشگری در شهر قزوین را موجب می‌شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط