شنبه ۱۳۸۹/۱۰/۱۱

رحماني، رئيس اداره اجرائيات شهرداري:

41 متكدي پاكستاني از سطح شهر قزوين جمع آوري شدند

41 متكدي پاكستاني كه در اطراف پل ولايت قزوين شبها اسكان چادري داشته و روزها به تكدي گري مي پرداختند، توسط اداره اجراييات شهرداري قزوين جمع آوري شدند.

 

به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين، مرتضي رحماني، سرپرست مركز هماهنگي اجرائيات مناطق شهرداري با اعلام مطلب فوق افزود: با اخذ حكم از مراجع قضايي، در عملياتي مشترك با همكاري شهرداري، اداره اماكن، اداره اطلاعات واداره اتباع خارجي نيروي انتظامي، متكديان كه از تبعه پاكستان بودند جمع آوري شدند.
رحماني ادامه داد: اين افراد در قالب 10 خانواده و 41 مرد، زن و كودك بودند كه توسط ماموران جمع آوري و براي سير مراحل قانوني بعدي به وسيله اتوبوس به اردوگاهي واقع در شهر ورامين منتقل شدند.
وي با بيان اينكه متاسفانه برخي از شهروندان به دليل مواجه شدن با ظاهر فريبنده و ترحم بر انگيز اين افراد ، اقدام به كمك مالي به آنان مي كنند، از تمامي شهروندان خواست در صورت مشاهد هرگونه تكديگري در شبانه روز با شماره تلفن 3354020 ستاد اجرائيات مركز و شماره مركز پيام 2554090 تماس بگيرند تا در سريع ترين زمان ، نسبت به جمع آوري و اعمال قانون در خصوص اين افراد اقدام لازم صورت بگيرد.
وي هم چنين گفت: شهروندان، كمك ها ، صدقات و نذورات خود را به مراجع تعيين شده و امور خيريه تحويل دهند تا به دست افراد مستحق برسد. 
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط