شنبه ۱۳۹۷/۱۲/۱۱

منتظری:

تیم آتش نشانی قزوین در اولین رویداد کارآفرینی استارت آپ شهر خلاق مقام دوم را کسب کرد

مجتبی منتظری، رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین، ازکسب مقام دوم تیم این سازمان و مقام برتر محور آتش نشانی و خدمات ایمنی در اولین رویداد استارت آپ شهر خلاق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین؛ منتظری اظهار کرد: اولین رویداد استارت آپ شهر خلاق به همت شهرداری قزوین و سایر نهادها و با استقبال خوب شرکت کنندگان در چهار عنوان گردشگری، محیط زیست و پسماند، حمل ونقل پاک و فرهنگ ترافیک و آتش نشانی و خدمات ایمنی به مدت سه روز در محل فرهنگسرای بانو برگزار شد.

این مسوول بیان داشت: تعداد افراد ارائه دهنده ایده‌های نو، قابل توجه بود که در روز اول 35 ایده برتر بر اساس رأی شرکت کنندگان در رویداد انتخاب شدند و به تشکیل تیم‌های کاری خود از بین سایر شرکت کنندگان در رویداد پرداختند که در نهایت 8 ایده برتر به مرحله بعد راه یافت.

منتظری خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه، تیم‌ها به ارائه جمع بندی تلاش سه روزه خود در حضور داوران پرداختند که در نهایت تیم های اوينا، نجات بان سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین و بایسیکل ران به ترتیب عناوین اول تا سوم را در اين رویداد کسب کردند.

وی گفت: اعضای تیم سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین امیررضا خدابنده، علیرضازرآبادی، علیرضابرقی و لیلی صفری به سرپرستی امید ملک محمدی بودند.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین اعلام کرد: با استقرار و حمایت از گروه‌های کاری تشکیل شده، ایده‌های نوآورانه ارائه شده تا ورود موفق به بازار تقاضا مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط