یکشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۱۵

حق‌لطفي، معاون فني و عمراني شهرداري قزوين خبر داد؛

پيشرفت 12 درصدي برج تجاري - اداري حکم آباد شهر قزوين

پروژه برج تجاري - اداري حکم آباد با اختصاص اعتباري افزون بر 186 ميليارد ريال و با بيش از 13درصد پيشرفت فيزيكي، در دست اجرا است.

 

مسعود حق‌لطفي، معاون فني و عمراني شهرداري قزوين با اعلام اين خبر، تجمع واحدهاي تجاري شهر در يك مركز واحد و تأمين نياز شهروندان در سريع ترين زمان ممكن را از جمله اهداف اجراي اين پروژه عنوان کرد.
حق لطفي با بيان اين مطلب كه برج تجاري- اداري حکم آباد شامل 7 بلوک است، افزود: بلوک 1 مجاور خيابان حکم آباد و نبوت است و در مرحله اجراي فونداسيون قرار دارد.
وي اضافه کرد: بلوک 1 شامل3 طبقه زير زمين با کاربري پارکينگ، انباري و تأسيسات و دو طبقه تجاري است.
وي اضافه کرد: بلوک 2 اين برج، داراي 3 طبقه زيرزمين با کاربري پارکينگ، انباري و تأسيسات، 2 طبقه لابي و تجاري و بقيه طبقات، اداري است که در مرحله ساخت و نصب اسکلت قرار دارد.
اين مقام مسوول خاطرنشان کرد: بلوک 3 نيز شامل نيمه دوم از برج 15 طبقه اصلي است که فونداسيون آن به طور 100 درصد اجرا و ستون هاي 6 طبقه آن نيز نصب شده است.
حق لطفي بيان کرد: بلوک 4 پروژه تجاري – اداري حکم آباد، مجاور خيابان حکم آباد و طالقاني و شامل 3 طبقه زيرزمين، همکف و اول با کاربري تجاري و طبقه دوم با کاربري اداري مي باشد که فونداسيون، ساخت و نصب اسکلت آن به پايان رسيده است.
حق لطفي با بيان اين مطلب که بلوک 5 در مرحله بررسي اصلاحات معماري است، گفت: فونداسيون بلوک هاي 6 و 7 به پايان رسيده است و پيش‌بيني مي‌شود اين برج در 29 دي ماه سال آينده آماده بهره برداري باشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط