چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۰۳

فدائی‌فر:

رسیدگی به 298 پیام دریافتی از سامانه 137 در منطقه دو شهرداری قزوین

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین در دی‌ماه 97 به 298پیام رسیدگی کرده و اقدامات مربوطه نسبت به پیام‌های شهروندان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدائی‌فر گفت: در این مدت 188 مورد آسفالت، مرمت و لکه‌گیری و نگهداری معابری، 25 مورد نصب دال، پل، سنگ فرش معابر و مرمت دریچه، 5 مورد جدولگذاری معابر و نهرها، 50 مورد جلوگیری از ساخت و ساز و غیرمجاز، 46 مورد جلوگیری از سد معبر مصالح ساختمانی، 92 مورد جلوگیری از سد معبر اصناف و دستفروشان، و یک مورد اخطاریه جهت جمع آوری خودروهای فرسوده انجام شده است.

وی با بیان اینکه از پیام های دریافتی شهروندان در دی ماه سال جاری 79 مورد در دست اقدام است، افزود: همچنین در مدت زمان یاد شده 58 پیام رضایت عملکرد و 204 پیام اطلاع رسانی بوده است.

فدائی‌فر گفت: بیشترین تماس مردمی با سامانه 137 درباره سد معبر، روکش آسفالت، لکه‌گیری، ترمیم ترانشه، پیاده‌روسازی و تخلفات ساختمانی بوده است.

این مسوول از شهروندان درخواست کرد تا در زمان تماس با سامانه 137 نسبت به اعلام آدرس دقیق، مشكلات و مسایل موجود دقت لازم را داشته باشند و برای رفع آنها تعجیل نكنند تا شهرداری بتواند با پیمودن مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز مشكلات و موراد درخواستی را بر طرف کند.

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: تعداد زیادی از درخواست‌ها، مشكلات معابر و محلات است كه در قالب پروژه باید حل و فصل شود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط